Karianne78 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Kempinski Hotel Grand Hermitage i Golden Sands??? Vi er en liten familie som er drittlei regnet. Mildt sagt Har jo hørt litt av hvert om GS men, men tross noe blandet tilbakemeldinger, frister det. Hotellet ligger ganske avskjermet og at vi tror rett og slett at om vi gjør opplevelsene til våre egne, så kan det bli en toppen reise. Vi kommer til å kjøre mye langs ved kysten og leie bil noen dager til Varna. Noen som kan dele erfaringer rundt dette? Takk for tilbakemeldinger!
Kaffeavtalen Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Ville vært litt skeptisk til kombinasjonen GS og barn, da det er kjent som en partyplass. Men for alt jeg vet kan dere får en herlig ferie. Vi var i Albena i september, og hadde en utrolig herlig uke. Alle 5 lengter tilbake
øyenstikker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 jeg har vært i gs i 2002. Syns ikke det er mer partypalss enn at familier også kan få en fin ferie der. Vi så mange familier der som koste seg. Det er jo bare å holde seg unna utestedene. Men jeg ville heller bekymret meg for om dere kommer dere unna regnet hvis dere reiser dit. Været er veldig ustabilt!! Vi hadde en av to uker med regn. Og har hørt om mange med samme erfaring, bare så dere er klar over det Hadde det ikke vært for det meget ustabile været, ville jeg ikke hatt noen problemer med å reise dit igjen. Men jeg vil være mer sikret finvær når jeg først legger penger i en reise......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå