Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Er dette lurt. kan fargen smitte av på kjolen? Isåfall hvor gjør dere det? På salong eller i sånn egen boks du går inn? Noen som vet hvor det finnes en sånn i Bergen isåfall?
kathrine79 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Er dette lurt. kan fargen smitte av på kjolen? Isåfall hvor gjør dere det? På salong eller i sånn egen boks du går inn? Noen som vet hvor det finnes en sånn i Bergen isåfall? Ville i hvert fall ha prøvd det en gang i god tid før bryllupet for å være sikker. Stor forskjell fra person til person også. Har hørt om mange som har blitt orange og skjoldete, også i profesjonell salong. Finnes noe som heter TanCan (tror jeg) på Estetique til hjemmebruk. Den har jeg hørt flere anbefale, men ikke prøvd selv. Sikkert noen tips å hente i velværeforumet også
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Har hørt om mange som har blitt orange og skjoldete, også i profesjonell salong. Ja huff det er det jeg er redd for...
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Det smitter. Garantert. Prøv en gang først, og ta på deg en hvit trøye, så får du se. Jeg ville heller ha brukt selvbruningskrem om jeg var det. Ikke sånn spray. TanCan har jeg prøvd, og ble helt flekkete etterpå. Pluss at hele badet ble brunt. Det støvet i den sprayen sprer seg overalt. Ikke fikk jeg det evnt heller, til tross for at jeg hadde hjelp. Tuten på flasken er littegranne hard, så når du trykker, så blir det en stor brun flekk der hvor du spayer. Er nok best å la være til den store dagen ja.... Kjipt, har så lyst å være brun uten å ta for mye solarium.
kathrine79 Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Er nok best å la være til den store dagen ja.... Kjipt, har så lyst å være brun uten å ta for mye solarium. Jeg vurderte det ikke en gang, i frykt for skrekkhistorier. Jeg tok noen soltimer, og en dagen før, da får du ekstra frisk farge på dagen. Bare passe på å ikke bli brent
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Det smitter. Garantert. Prøv en gang først, og ta på deg en hvit trøye, så får du se. Jeg ville heller ha brukt selvbruningskrem om jeg var det. Ikke sånn spray. TanCan har jeg prøvd, og ble helt flekkete etterpå. Pluss at hele badet ble brunt. Det støvet i den sprayen sprer seg overalt. Ikke fikk jeg det evnt heller, til tross for at jeg hadde hjelp. Tuten på flasken er littegranne hard, så når du trykker, så blir det en stor brun flekk der hvor du spayer. Er nok best å la være til den store dagen ja.... Kjipt, har så lyst å være brun uten å ta for mye solarium.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Jeg vurderte det ikke en gang, i frykt for skrekkhistorier. Jeg tok noen soltimer, og en dagen før, da får du ekstra frisk farge på dagen. Bare passe på å ikke bli brent Du har nok rett, takk for svar, da blir det solarium på meg
Kylling Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Jeg gjorde det før bryllupet og resultatet var kjempebra. Men gjør det i en salong med gode referanser. Hun jeg gikk til var kjempenøye og blandet en farge som passet fint til meg. Ingen skjolder fikk jeg, og jeg ble heller ikke orange. Det smittet heller ikke av på kjolen.
Hedda-78 Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Jeg tok også spraytan før bryllupet. Jeg prøve en gang først, et par mnd før bryllupet, for å se hvordan det virket. Fant ut at jeg burde ha peelet meg bedre under armene, så det gjorde jeg før bryllupet. Var nøye med å følge alle råd som dama i salongen gav. Viktig å ikke ta for mye spraytan, da ser det bare unaturlig ut! Så jeg sa til dama i salongen at jeg heller ville ha litt for lite enn litt for mye farge, og det var hun enig i. Jeg tok spraytan torsdags ettermiddag, og giftet meg på lørdag. Ble ikke skjoldete, smittet ikke på kjolen heller. (Jeg leide jo bare kjolen, så det hadde ikke brydd meg uansett, da)
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Du kan bestille kroppspeeling i salongen før du blir sprayet. Hvis du forteller at du er brud er de nok ekstra nøye. Du må ikke dusje første dagen. Som en annen her gjorde, spray på torsdag og bryllup på søndag tror jeg blir bra. Sikkert smart å prøve det ut 3-4 uker før bryllupet. Ellers synes jeg det er pent med naturlig hudfarge også. Du kan evt. bruke litt solpudder som passer til hudfargen din på armer og utringning. Bruk kvalitetspudder som ikke farger av på kjolen.
Gjest Silmarill Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Er dette lurt. kan fargen smitte av på kjolen? Isåfall hvor gjør dere det? På salong eller i sånn egen boks du går inn? Noen som vet hvor det finnes en sånn i Bergen isåfall? Ser du har fått råd begge veier. Ikke gjør det. Tenk om resultatet blir grusomt, og dette stoffet er veldig vanskelig å få av. Det finns nok mye bra, men jeg ville ikke tatt den tjangsen.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 jeg har prøvd begge til annledninger hvor jeg har brukt ettersittende lyse kjoler, det smittet av begge gangene og det ble ikke pent! Det ble flekker på kjolen og du blir flekkete på huden! Hvertfall i løpet av dagen når du går med en brudekjole vil du svette og bevege deg mye, det kommer ikke til å bli pent. Ta heller noen soltimer og få en naturlig gylden farge!
Gjest 3llie Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Jeg skal gjøre det i salong to dager før bryllupet, håper fargen holder!
Branna Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Jeg hadde ikke turt, selv om jeg var av typen som ville være brun (jeg blir ikke brun naturlig, så da ville det bare vært rart om jeg var det i bryllupet). Selv om det har gått bra for andre, så er det visst veldig forskjell på hvilken salong du går til osv. Jeg ville heller tatt litt solarium i ukene frem til bryllupet, og brunes sakte men sikkert.
lille sørland Skrevet 6. juli 2007 #15 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har brukt selvbruningskrem fra parfymeri: Lancaster. Den er veldig god, får ikke skjolder av den og den smitter ikke av så lenge - så om jeg ikke smører meg dagen før bryllupet vil det nok gå veldig fint! Kjempefin og brun jeg nå =)
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 6. juli 2007 #16 Skrevet 6. juli 2007 Takk alle sammen for svar Jeg er litt i tvil nå, tror kanskje jeg satser på solarium, men tenkte å prøve spraytan en gang for å se hvordan jeg ser ut. Har aldri prøvd dette før så greit å prøve uansett. Livredd for at det skal smitte av på kjolen min
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #17 Skrevet 6. juli 2007 Hva du enn velger bør du ikke ta selftan i ansiktet.Det blir skjoldete og du vil bli se møkkete ut. Vask hendene godt etter bruk.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #18 Skrevet 6. juli 2007 Dior bronze for ansikt er en bra selvbruningskrem som bare gir svak naturlig farge. Den kan også brukes til armer og utringning. Den funker i hvert fall bra for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå