Megan Skrevet 15. mars 2003 #1 Del Skrevet 15. mars 2003 Altså- kom til å tenke på (var på bussen, så er ikke å regne som hobby-problem får vi håpe :oops:) hvor mange band/ artister som har farger i navnet. White Stripes White Town White Zombie Simply Red Pink Black Sabbath Black Grape Jack Black Deep Purple Green Day James Brown Blue Mink Georgie Fame and the Blue Flames (noe slikt) Blue Hm...synes listen var enda lengre da jeg først tenkte over det. Noen som kan utfylle lista? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. mars 2003 #2 Del Skrevet 15. mars 2003 Simply Red Barry White ... Det dukker nok opp flere eksempler.. Og nå fikk du MEG til å tenke også Megan. Sååå tidlig på morran da gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 15. mars 2003 #3 Del Skrevet 15. mars 2003 Great White Living Colour Pink Floyd Blå Rednecks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 15. mars 2003 #4 Del Skrevet 15. mars 2003 Peter Green Deep Green Green Velvet Green Jelly Bobby Brown Red Hot Chili Peppers Blue Var forresten fristet til å skrive Macy Grey i steden for Macy Gray... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. mars 2003 #5 Del Skrevet 15. mars 2003 Black Label Society Blue Silverblue Silver Kommer ikke på mer, jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 15. mars 2003 #6 Del Skrevet 15. mars 2003 Yello (Jeg har dog lest en plass at de ikke mener å referere til fargen, men.....det bryr jeg meg ikke om.....og jeg er norges største fan av dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. mars 2003 #7 Del Skrevet 15. mars 2003 WHITESNAKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. mars 2003 #8 Del Skrevet 15. mars 2003 Franck BLACK må også få være med!!!! (Veldig flinke Franck Black ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #9 Del Skrevet 17. mars 2003 Imponerende liste! The black sorrows må med her! Det samme må Indigo girls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 17. mars 2003 #10 Del Skrevet 17. mars 2003 Black Flag Ebba Grõn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 17. mars 2003 #11 Del Skrevet 17. mars 2003 Addis Black Widow Barry White Charlie Brown White Lion Green Day White Town Projet Orange Pinky And The Brain Bobby Brown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 18. mars 2003 #12 Del Skrevet 18. mars 2003 Pinky And The Brain Trodde det var en tegneserie jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå