MAcy Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Skal også gifte meg 21.07.07. Lurte bare på hvordan dere ligger ann og om dere har mye igjen?? Vi har enda ikke blitt fedige med bordkort, sangheftene(forsiden er vår jobb) og ellers er jeg litt usikker på alle de små detaljene som ikke er i boks. Våkner om nettene og får ikke sove fordi det føles som om det er så mye igjen og så lite tid. 16 dager igjen, HjELP som tida flyr!!!
Gjest Gjest_tingelang_* Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Skal også gifte meg 21.07.07. Lurte bare på hvordan dere ligger ann og om dere har mye igjen?? Vi har enda ikke blitt fedige med bordkort, sangheftene(forsiden er vår jobb) og ellers er jeg litt usikker på alle de små detaljene som ikke er i boks. Våkner om nettene og får ikke sove fordi det føles som om det er så mye igjen og så lite tid. 16 dager igjen, HjELP som tida flyr!!! Gifter oss også 21.07.07. Sambo og sønn mangler dress, datter mangler sko, nesten 10 stk. som ennå ikke har klart å svare om de kommer eller ikke. Har ikke bestemt om jeg skal lage bukett selv eller bestille.. skal lage dekorasjoner selv + bryllupskaka + 3 andre kaker og vi skal ha koldtbord hvor vi lager alt selv med litt hjelp . Så her er det masse igjen :-) men jeg vet det går og jeg vet det blir bra ... for jeg får nemlig mannen i mitt liv uavhengig av hvordan dagen forarter seg uansett... Og ja tida flyr.... med jetmotor også virker det som.. ikke har jeg funnet undertøy eller veske... eller smykker.... Lykke til med den store dagen og livet sammen med din kjære
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå