Gå til innhold

så ensomt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

å ha en elsker er verre enn å være alene. sitter og venter på at telefonen skal ringe. men den gjør aldri det når du trenger det mest. ringer ikke selv. for mest sannsynlig får du ett nei. og man skal jo ikke mase. nei fy faen , jeg må kutte ut dette bullshitet. bare at jeg vet at det holder bare til neste gang han ringer. ååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at noe av det viktigste man kan lære her i verden er ikke å forvente noe av andre. Og da særlig ikke av gutter man er forelsket i, er kåt på eller har en fascinasjon for.

Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg har en elsker. Er svært glad i ham, og han i meg -men pga vanskeligheter blant annet med aldersforskjell har vi ikke lyst til å bli kjærester.

For et halvt år siden forventet jeg av ham. Det var et mareritt -jeg ble skuffet til stadighet. Nå forventer jeg ikke. Jeg forventer rett og slett ingenting fra ham. Og jeg blir heller ikke skuffet -snarere tvert i mot icon_smile.gif Vi har det kjempefint sammen når vi er sammen, men jeg har det kjempefint også når vi ikke er sammen.

Det var min løsning på problemet, og det funket for meg.

Lykke til. Er ikke alltid like lett det der med elskere osv.

Klem, Nelle icon_smile.gif

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...