Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom hørt så mye forskjellig, og jeg føler liksom at håret blir renere den andre gangen.

Men er det egentlig nødvendig? Jeg tenker på om håret blir fortere slitt/tørt etc?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

Jeg pleier ikke å vaske det 2 ganger, men det er fordi jeg ikke bruker noe i håret. Grunnen til at det er lurt å vaske det 2 ganger er at da blir det ordentlig rent. Mange bruker mye produkter og da holder ikke en gang selv om du tar ekstra mye shampoo. Ta heller litt mindre og mye vann så det fordeler seg gjevnt og ta en gang til for å få ut restene :)

Skrevet (endret)

Første gangen løsner du opp fett og andre godsaker, andre gangen vasker man det rent :)

Men husk å bruke lite shampo, på str med et kronestykke er nok! (jada, på langt hår og. Da kjøper man en liten flaske på HM, har i shampo og litt vann, og vips; mer å bruke.)

Stort sett skummer det ikke første gangen, da vasker man en gang til.

Endret av Opa
Gjest Deception
Skrevet

Jeg bruker en god del stylingprodukter (akkurat nå spray og en tørr voks), og må vaske håret to ganger for å få ut alle rester. Innimellom bruker jeg i tillegg en renseshampo.

Gjest Gjest_hanne_*
Skrevet

Vasker dere håret hver dag?

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg vasker det annerhver dag ca :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg vasker det to ganger for å få det ordentlig rent. Hvis jeg kun sjamponerer én gang, må jeg vaske det oftere. Nå holder det med ca. hver tredje dag.

Skrevet

Overrasket jeg! Trodde det var bare en triks der de fikk oss til å bare kjøpe mer produkt mer ofte liksom :ler:

Men kan godt tenke meg folk som har tjukt hår som trenge flere vask. Jeg selv vaske hår hver annen eller tredje dag.

Skrevet

Jeg bruker nesten ikke stylingprodukter, så jeg synes ikke jeg trenger å shamponere x2. Vasker håret 2-3. hver dag.

Skrevet

Jeg vasker håret to ganger. Hvis jeg vasker det bare en gang blir det fortere fett igjen.

Når jeg vasker det to ganger holder det med å vaske det annen-tredjehver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...