Gå til innhold

Transformers

Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Kom nettopp hjem fra å ha sett denne på kino. Fy faen for en rå film! Noen andre som har sett?

Eneste jeg ikke likte, var humor, kliss og "the funny black guy" som en aldri slipper unna i en film.

Det skulle vært to timer med robotslossing og bygningknusing og bråk og faenskap! Men hage-scenen kunne jeg leve med, den var morsom :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest beekeeper

ÅÅÅ fy jeg gleder meg så!

Jeg må se den snart! Jeg skulle ønske jeg var deg akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg skulle ønske jeg var BUMBLEBEEE AKKURAT NÅ sorry store bokstaver men jeg er begeistret som få!! :D

Men traileren ser jo kjempeskummel ut, med gufne lyder osv, filmen var jo nesten komedie ;( Siste del var masse bråk og action iallfall, jeg satt :O sånn hele tiden!

Wee!

http://imdb.com/gallery/ss/0418279/TBUMBLE...jpg.html?seq=28

Endret av DyneTryne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Det bør du og! Jeg vurderer nesten å se den igjen på kino, men alt klisset..

Tror det var ei jente-jente hun som anmeldte den i VG.. hun ga den 2! :ler: Fordi hun syntes det var for mye vold og for lite kliss. Hvorfor går hun på kino for å se en film med kjemperoboter med voldelige tendenser da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest beekeeper

Hehe. Jeg leste dagbladet i dag, der fikk den tre. Han som anmeldte filmen sa at han ikke var noe fan egentlig, han likte best star wars han. Særlig! Jeg gleder meg no matter what!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg fant et bilde på dataen hvor du hadde på det et stort svart ark formet som en pyramide på hode :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud
Det bør du og! Jeg vurderer nesten å se den igjen på kino, men alt klisset..

Tror det var ei jente-jente hun som anmeldte den i VG.. hun ga den 2! :ler: Fordi hun syntes det var for mye vold og for lite kliss. Hvorfor går hun på kino for å se en film med kjemperoboter med voldelige tendenser da tro?

Antagelig fordi hun er anmelder, og må se sjangre hun ikke liker også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Men en klager da ikke på for mye vold i en film som skal være guttefilm, som tilogmed kvinnfolket jeg som syntes traileren var skummel, mente det var for lite vold i? :-D Jaja det er vel hver sin smak egentlig.

<3 transformers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tweek
Jammen det er jo ikke transformers! :-D Transformers er mye kulere enn silent hill!

Jeg vet, men jeg kom på det for jeg så bildet og jeg hylte i latter :legrine: Fant også en spå som sa at jeg var født i 1903..

Sileeeeeeeeeeeent phhhhhhhhhil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Transformers var dødsrå! Jeg forventet to ting: roboter og masse action, og jeg fikk akkurat det :tommelsmil:

Synes humoren var litt teit/silly til å begynne med, men etterhvert synes jeg den passet veldig bra til stemningen i filmen. Bumblebee var dritkul!

Dama fra VG var bare teit, og fyren i Dagbladet fikk jo så hatten passet av folk som kommenterte på artikkelen hans :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var sykt bra, også likte jeg veeeeldig at han som var hovedrollen ikke var en typisk good looking guy som dro alle damene til seg og som alle liker (men han var søt da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digget Transformers. Så den på Colosseum på førpremiere, sinnsykt høy stemning!

Jeg likte Bumblebee, gutten i hvoedrollen, jenta som ikke bare var pen bimbo ("THere's more to you than meets the eye") og alle transformeringene. Høydepunktet der var forsåvidt etter å ha sett de andre robotene ta sine former, og så kjører traileren forbi Optimus Prime. Da var det full jubel! Hagescenen var festlig. Den psyko agenten var artig. Moren til helten var ubetatelig da hun lurte på hvorfor hun ikke fikk slippe inn på rommet til helten. Hours of fun!

Har ikke lest VGs anmeldelse, men har lest Dagbladet sin. Og de fleste av kommentarene. Lurer på om journalisten syntes det var fint at Db hadde kommentarfunksjon i timene etter at han la den ut...

Endret av Catzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Jeg elsket den!

Jeg elsker lydeffekter så jeg storkoste meg igjennom hele filmen! Så den på colosseum og hadde perfekte plasser! Tror nesten jeg må se den igjen og det er sjelden jeg gjør!

Hagescenen var veldig festlig ja ;)

Jeg synes dog at plottet var noe teit, men hva kan man egentlig forvente? Filmen er basert på en tegnefilm for barn, så med det i bakhodet var det absolutt ikke ille :tommel:

Ønsker meg en Bumblebee... :sjenert:

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg har førsteretten på han, siden jeg klarer å stave navnet hans :frustrert: Bumblebee var mye kjekkere enn hovedgutten ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen er basert på en tegnefilm, som igjen var basert på leketøy for barn. Så ja, sånt sett var det jo ganske bra at de har fått til noe som likner på en storyline.

More than meets the eye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...