Gjest victoria25 Skrevet 15. mars 2003 #1 Del Skrevet 15. mars 2003 Så nettop en film med sambo. Hun tok hele han ned i halsen - det var opphissende ... Men jeg brekker meg når jeg prøver det. Noen som klarer det her? Sambo er ikke spesielt stor .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isis74 Skrevet 15. mars 2003 #2 Del Skrevet 15. mars 2003 8) Øvelse gjør mester. Man må slappe av i musklaturen i halsen..så går det. Ikke bli beskjemmet eller frustrert om du brekker deg..bare ro ned og prøv igjen. Det er en deilig opplevelse å få til det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 15. mars 2003 #3 Del Skrevet 15. mars 2003 Jepp, det er opphissende å få hele manndommen hans i munnen/halsen! Etter hvert lærer du deg til å slappe av så du ikke føler at du brekker deg. Men på den annen side, hvis du liker det så dårlig bør du kanskje la det være? Man skal jo gjøre ting fordi man ønsker det selv! Ellers dreper man jo lysten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2003 #4 Del Skrevet 15. mars 2003 Så nettop en film med sambo. Hun tok hele han ned i halsen - det var opphissende ... Men jeg brekker meg når jeg prøver det. Noen som klarer det her? Sambo er ikke spesielt stor .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 16. mars 2003 #5 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg antar det er en vanesak. Har egentlig aldri vært noe problem for meg iallefall... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. mars 2003 #6 Del Skrevet 16. mars 2003 I begynnelsen synes jeg det var lettere å ta den ned på siden i halsen. Nå sklir den bare rett ned :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. mars 2003 #7 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg har problemer med det meste som kommer langt inn i munnhulen, en penis likeså. Så jeg prøver alldeles ikke å leke Deep Throath. En blowjob kan være fantastisk god uten å få kuken i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #8 Del Skrevet 16. mars 2003 Absolutt ikke alle som behersker den kunsten, nei. Har bare opplevd en jente som virkelig fikk det til. Ah, gamle minner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 16. mars 2003 #9 Del Skrevet 16. mars 2003 Må jeg ta den helt ned i halsen? :o No way. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. mars 2003 #10 Del Skrevet 16. mars 2003 Nei, ned i halsen får han ikke komme. alvorlig talt! der går grensen for meg. Tenner han på oppkast - så vær så god! (for det blir nok resultatet...) :veldigsur: Heldigvis har ikke min kjære slike lyster. Inn i munnen får han selvsagt komme, men altså ikke ned i halsen... Kan ikke fatte og begripe at noen kan få det der til!!???!! Og jeg kan heller ikke fatte at det er noe godt, i alle fall ikke for henne, men egentlig ikke for ham heller. Dessuten er det jo tusen andre deiligere ting man kan gjøre med en naken mann! :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #11 Del Skrevet 17. mars 2003 Mulig det bare er meg, men jeg synes ikke det er "toppen av lykke" om hun tar hele junior inn på den måten. Ikke synes jeg det er spesielt pirrende, og ikke ser det utpreget behagelig ut :o Det beste for meg er tunga/tungespissen hennes, eventuelt at hodet er innenfor og tunga visper rundt... Dersom jeg da i tillegg kjenner neglene/fingertuppene hennes på pungen er jeg i lykkeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #12 Del Skrevet 17. mars 2003 Stillingen har mye å si. Du må ha hodet bakover slik at det blir en mest mulig "rett linje" fra munnen og ned i halsen, og han må kunne gli ned langs denne "linjen". Jeg syntes den beste stilling å øve i var 69 med meg øverst. Da har jeg en fin "rett inje" og har full kontroll over hvor dypt han kommer. Som flere har nevnt her - så må du kunne slappe helt av i halsen - og dere må øve øve øve!! Når du klarer dette, får dere en fin variasjon i sexlivet. Jeg liker å ligge på ryggen på spisebordet med skuldrene og hodet hengende over kanten, mens han står på gulvet og ... Mmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 17. mars 2003 #13 Del Skrevet 17. mars 2003 Shit... dette her var nytt for meg!! :o Ned i halsen?? Går det?? Det hørtes egentlig helt forferdelig ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. mars 2003 #14 Del Skrevet 18. mars 2003 Det har heller ikke vært noe problem for meg.. yummi (og NEI, man spyr ikke av den grunn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 18. mars 2003 #15 Del Skrevet 18. mars 2003 Har forsøkt begge deler, og jeg må si at det er vel en smule oppskrytt... Det er tross alt selve hodet som er mest følsomt og tunga gir mye bedre behandling enn selve halsen.... tro meg... Nei, jenter, lær dere i første omgang den vanlige teknikken, det er altfor få av dere som kan den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #16 Del Skrevet 18. mars 2003 "Deep Throating" er først og fremst vanvittig flott å se på, og så er det jo utrolig opphissene å vite at den er helt ned i halsen hennes. Hun svelger hele manndommen hans. Wow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå