Gjest Donna Skrevet 20. mars 2003 #41 Skrevet 20. mars 2003 Virgo Er du enig i at det ikke burde være vulgært å nevne sitt eget kjønnsorgan? Både kjønnsorganer og sex er jo ganske naturlige ting for å si det mildt. Ja - jeg er enig i at det ikke burde være det ... :D
chimp Skrevet 20. mars 2003 #42 Skrevet 20. mars 2003 Bare sånn apropos; har dere tenkt over at d andre ordet dere vet kommer fra 'å kopulere'......el er d bare jeg som er så kunnskapsløs??? Fant d ut for en tid siden......
Mann 40 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #43 Skrevet 20. mars 2003 Ordet PULE Nei chimp, jeg var like kunnskapsløs inntil nå. Apropos PULE, er det et ord dere bruker, sier dere til partneren; nå vil jeg pule? Grunnet min store innsikt har jeg en mistanke om at en del ikke sier det, spør likevel.
chimp Skrevet 20. mars 2003 #44 Skrevet 20. mars 2003 Nei vi bruker ikke d ordet spesielt mye, men d forekommer....'Kopulere' betyr forresten 'å pare seg' - Hva med: 'Kom da, elskede, så går vi og parrer oss'....
Mann 40 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #45 Skrevet 20. mars 2003 'Kopulere' betyr forresten 'å pare seg' Chimp, det er grenser for hvor kunnskapsløs jeg er. Når det gjelder ordet pare synes jeg kanskje det er litt usexy, men på den annen side litt dyrisk, kanskje det er sexy likevel.
Mann 40 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #48 Skrevet 20. mars 2003 Mente d som en fleip da! Å ja, der ser du hvor tett jeg er.
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2003 #49 Skrevet 21. mars 2003 Det er et harry ord! Grunnen til at jeg missliker det så mye er nok fordi det blir brukt som skjellsord. Jeg synes folk som omtaler seg selv og bruker dette ordet er harry. Kanskje de i grunn er banebrytere - men jeg står gjerne over den banen :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå