Gå til innhold

Sex and the City blir film

murray

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Veldig nysgjerrig på hva slags retning historien går i nå ja. De gladsingle jentene hadde jo fått sin lykkelige slutt med kjærester hele gjengen :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få et gjensyn med jentene. Men har ikke for store forhåpninger, skal mye til for at det blir bedre enn serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Håper ikke de ødelegger for mye - egentlig burde de gitt f i å lage noen film. Synes det sluttet veldig bra jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke de ødelegger for mye - egentlig burde de gitt f i å lage noen film. Synes det sluttet veldig bra jeg :)

Slutten på serien er veldig bra. Så jeg håper virkelig at denne ikke blir ødelagt. Men jeg gleder meg til å se de igjen (evt. så kan jeg jo se serien da..... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilja :-)

Håper ikke hele kalaset ender med at også Carrie og Samantha får barn. Dèt hadde blitt litt for klisje; de fire jentene levde singellivets glade dager i endel år før de endelig tok til "fornuften" og fant meningen med livet; mann og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Det er jo det serien handler om i utgangspunktet ;) Det er jo egentlig ingen av de der som er gladsingle, de har jo etableringsmani hele gjengen (kanskje med unntak av Samantha, men hun var så endimensjonal at du skulle tro hun var laget av papp). Lykken finnes til slutt når de kan sitte og snakke om de faste kjærestene sine rundt frokost/bruns/lunsj/whateverbordet istedet for dårlige ONS ;)

Jeg var i og for seg fornøyd med slutten, den fortalte ikke så mye om hvordan det gikk med alle sammen, enkelte serier elsker å gni inn hver lille detalj om hva som kom til å skje etter det var slutt (les: the OC). En film vil ødelegge det litt føler jeg. Jeg synes f.eks det var greit at det sto åpent mellom Carrie og Big. Samtidig kommer jeg jo selvsagt til å gå og se filmen, jeg er jo for nysgjerrig på hva som skjer :-D

Endret av Kristin_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle gjerne fått med meg mer. Vil ha masse masse flere sesonger!!! Ikke bare en film...

Ex-kona til Big er gravid på ordentlig for tiden, hun blir neppe tatt opp, noe jeg ville likt å sett...synes det var fasinerende at han ikke var helt åpen...og at damene var "fiender".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...