murray Skrevet 4. juli 2007 #1 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Ja, da er det så godt som offisielt: Sex and the City blir film Jippi! De skal begynne å filme i september Og de har fått med seg alle fire jentene Endret 4. juli 2007 av murray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 4. juli 2007 #2 Del Skrevet 4. juli 2007 Hmm.. Jeg er spent på om dette funker. Blir jo ikke helt det samme.. :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 9. juli 2007 #3 Del Skrevet 9. juli 2007 Veldig nysgjerrig på hva slags retning historien går i nå ja. De gladsingle jentene hadde jo fått sin lykkelige slutt med kjærester hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 11. juli 2007 #4 Del Skrevet 11. juli 2007 Gleder meg til å få et gjensyn med jentene. Men har ikke for store forhåpninger, skal mye til for at det blir bedre enn serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 11. juli 2007 #5 Del Skrevet 11. juli 2007 Håper ikke de ødelegger for mye - egentlig burde de gitt f i å lage noen film. Synes det sluttet veldig bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 11. juli 2007 #6 Del Skrevet 11. juli 2007 Håper ikke de ødelegger for mye - egentlig burde de gitt f i å lage noen film. Synes det sluttet veldig bra jeg Slutten på serien er veldig bra. Så jeg håper virkelig at denne ikke blir ødelagt. Men jeg gleder meg til å se de igjen (evt. så kan jeg jo se serien da..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 12. juli 2007 #7 Del Skrevet 12. juli 2007 Håper ikke hele kalaset ender med at også Carrie og Samantha får barn. Dèt hadde blitt litt for klisje; de fire jentene levde singellivets glade dager i endel år før de endelig tok til "fornuften" og fant meningen med livet; mann og barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 12. juli 2007 #8 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Det er jo det serien handler om i utgangspunktet Det er jo egentlig ingen av de der som er gladsingle, de har jo etableringsmani hele gjengen (kanskje med unntak av Samantha, men hun var så endimensjonal at du skulle tro hun var laget av papp). Lykken finnes til slutt når de kan sitte og snakke om de faste kjærestene sine rundt frokost/bruns/lunsj/whateverbordet istedet for dårlige ONS Jeg var i og for seg fornøyd med slutten, den fortalte ikke så mye om hvordan det gikk med alle sammen, enkelte serier elsker å gni inn hver lille detalj om hva som kom til å skje etter det var slutt (les: the OC). En film vil ødelegge det litt føler jeg. Jeg synes f.eks det var greit at det sto åpent mellom Carrie og Big. Samtidig kommer jeg jo selvsagt til å gå og se filmen, jeg er jo for nysgjerrig på hva som skjer :-D Endret 12. juli 2007 av Kristin_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sex i sengen Skrevet 12. juli 2007 #9 Del Skrevet 12. juli 2007 Javel. :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. juli 2007 #10 Del Skrevet 19. juli 2007 skulle gjerne fått med meg mer. Vil ha masse masse flere sesonger!!! Ikke bare en film... Ex-kona til Big er gravid på ordentlig for tiden, hun blir neppe tatt opp, noe jeg ville likt å sett...synes det var fasinerende at han ikke var helt åpen...og at damene var "fiender". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå