Gjest Evig singel Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 I disse dager når menn spør om tlf.nummeret mitt, kan en jo ikke lyve, for de prøver jo å ringe opp for å sjekke at de har fått riktig der og da. Jeg ser det an, og gir som regel tlf. nummeret, men tar de kontakt, svarer jeg ikke melding og tar ikke telefonen hvis jeg ikke er interessert. Ikke en vennskapelig melding en gang fordi jeg ikke vi gi feile signaler, oppmuntre og dermed få en ufrivillig beiler :-) ..så ja..det trenger overhodet ikke å bety noe at man gir fra seg tlfnummeret i fylla...letter å avvise noen etterpå...
Frey Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor ikke la være å gi bort nr når du likevel ikke er interessert?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 fordi jeg ikke vi gi feile signaler, oppmuntre og dermed få en ufrivillig beiler :-) Er det ikke et feil signal å gi bort telefonnummeret sitt? Synes det er småfeigt å ikke kunne si fra at: "Beklager, jeg er ikke ute etter mannfolk for tida."
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Tidligere har jeg gitt fra meg nummeret mitt uten at jeg har vært interessert. Hvorfor jeg gjorde det? vel, jeg var ensom i min singel tilværelse og likte vel oppmeksomheten. Har funnet roen nå og sluttet med den slags, vil heller være oppriktig og ekte enn en desperat frue på jakt etter kjærlighet. Da jeg skjønte det kom han
Gjest vimselot Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg gir fort vekk mitt nr, men det er til felles venner og ikke til fremmede...vilt fremmede. Men likevel trenger jeg ikke være interessert, i alle fall ikke når vi har drukket to kopper kaffe og jeg forlengst har funnet ut at dette var bare dumt... Men har fått venner på en måten, ikke så ofte da...men en i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Pleier ikke å gi ha med mobilen min på byen. Ikke husker jeg nummeret mitt heller. Be heller om hans dersom det blir snakk om tlf.nr Du kan jo ha mistet det på veien hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå