Gjest kjerringamedkjeppen Skrevet 14. mars 2003 #1 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg skal begynne med trionetta og lurte på om det er noen snille sjeler som vil dele erfaringer med p-pillen trionetta--bivirkninger osv. jeg vet det er individuelt, men hadde vært fint å vite litt om hva som KAN skje. 1000takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #2 Del Skrevet 14. mars 2003 hei sann.. Jeg har brukt trionetta i noen år,og var kjempefornøyd med de,jeg fikk ingen bivirkinger, men hadde litt småblødinger den første mnd. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2003 #3 Del Skrevet 15. mars 2003 Har brukt trionetta i over 4 år, og jeg kan ikke si jeg har merket noen bivirkninger...Er veldig fornøyd, jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 15. mars 2003 #4 Del Skrevet 15. mars 2003 Dette står det i felleskatalogen om trionetta: Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Kvalme, hodepine. Blødningsforstyrrelser særlig initialt. Humørforandringer, væskeretensjon. Brystspenning. Endring av vekt og libido. Sjeldne (<1/1000): Tromboembolier (hjerne, hjerte, lunger, dype vener). Problemer med kontaktlinser forekommer. Chloasma. Tilfeller av leverforandringer (tumorer) kan forekomme. Forandringene kan ytre seg som sterke vedvarende akutte buksmerter eller tegn på intraabdominal blødning, og behandlingen bør da straks seponeres. Selv har jeg brukt trionetta i noen år og har ikke merket noen bivirkninger. Sexlysten har blitt veldig liten, men om det skyldes pillene eller noe helt annet vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 15. mars 2003 #5 Del Skrevet 15. mars 2003 Har ikke brukt trionetta men trinordiol, som er et synonympreparat til trionetta. Trinordiol holdt på å ødelegge livet mitt, jeg var totalt psykisk ustabil og hadde null kontroll over handlingene mine. Heldigvis bodde jeg sammen med to venninner som skjønte hvordan det lå an. Etter at jeg sluttet med Trinordiol begynte jeg på Synfase som roet meg psykisk, men derimot mistet jeg all sexlyst (kjempevits å gå på ppiller da!). Jeg endte på Eugyon som funket ganske bra, men går idag på ingenting (ta sjansen metoden ) og har aldri hatt det så bra. Trinordiol ga meg dessuten en del overvekt. Av alle venninnene mine som har prøvt trionetta/trinordiol har jeg bare en som ikke har hatt bivirkninger, hun merket faktisk ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 15. mars 2003 #6 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg gikk også på trinordiol for noen år siden, men mista helt sexlysten, så poenget med ppiller ble jo borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 15. mars 2003 #7 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har brukt Trinordiol og det gikk ganske greit, bortsett fra den første måneden. Var veldig premenstruell før den første mensen - fikk kviser og humørsvingninger. Men etter den første måneden hadde jeg ingen bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #8 Del Skrevet 16. mars 2003 jeg begynte på dem for et halvt år siden. Første par månedene hadde jeg en del hodepine og var kvalm. Men jeg vet ikke om det skyldtes bare pillene eller om stress før eksamen hadde litt skyld i problemet. Nå går det helt fint. Legen min sa til meg at man bør prøve pillene i tre måneder før man bytter merke, for de fleste bivirkningene gir seg etter et par, tre måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 16. mars 2003 #9 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg begynte med Trionetta i desember, og foreløpig er jeg VELDIG fornøyd. Har ikke merket noen bivirkninger! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 17. mars 2003 #10 Del Skrevet 17. mars 2003 ...Og jeg ble deprimert av Trionetta!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 17. mars 2003 #11 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har gått på trionetta før og kan ikke huske at jeg hadde noen spesielle bivirkninger, men nå som jeg har begynt på dem igjen - merker jeg tendenser til kvalme Ellers tror jeg nok at bivirkninger varierer mye fra person til person..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. mars 2003 #12 Del Skrevet 17. mars 2003 ...Og jeg ble deprimert av Trionetta!... Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. mars 2003 #13 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har gått på Trionetta i tre år og har aldri merket noen bivirkninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 17. mars 2003 #14 Del Skrevet 17. mars 2003 Bivirkninger av Trionetta? La meg se... * lav sexlyst * standhaftig soppinfeksjon * økt hårvekst m.m. Slutta jeg! Har det mye bedre uten p-piller, har fått tilbake kroppen min. Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 17. mars 2003 #15 Del Skrevet 17. mars 2003 Hadde noen veldige humørsvingninger og var svært premenstruell!! Byttet til enfase piller, og det ble mye bedre! Men enda bedre igjen: P-ring! Anbefales på det varmeste!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå