Prada Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Det begynner å bli veldig lenge siden vi var på forsamtale på Rikshospitalet, men husker at sykepleieren nevnte noe om ventetid ved søskenforsøk. Men var det lengre eller kortere ventetid enn for første barn? Men ventetiden gjelder kanskje kun IVF og ikke AIH? Da jeg ble inseminert for et år siden var det nemlig ikke ventetid på AIH, noen som vet om det fortsatt er slik? Mitt lille AIH-under er riktignok ikke mer enn snart 5 mnd nå, men lysten på flere er der allerede...
Grace Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det begynner å bli veldig lenge siden vi var på forsamtale på Rikshospitalet, men husker at sykepleieren nevnte noe om ventetid ved søskenforsøk. Men var det lengre eller kortere ventetid enn for første barn? Men ventetiden gjelder kanskje kun IVF og ikke AIH? Da jeg ble inseminert for et år siden var det nemlig ikke ventetid på AIH, noen som vet om det fortsatt er slik? Mitt lille AIH-under er riktignok ikke mer enn snart 5 mnd nå, men lysten på flere er der allerede... Det er ikke ventetid for AIH på Riksen nå så vidt meg bekjent, var hvertfall ikke det for to mnd siden. Kan vel hende det blir litt kø når de åpner igjen etter sommeren men vil ikke tro det er noe særlig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå