Gå til innhold

Mannen virker litt deppa.. kalde føtter? nerver?

Anbefalte innlegg

Gjest 3llie
Skrevet

Mannen syntes det er mye styr med bryllupsplanlegging, det er slitsomt, mye jobb, mange skuffelser når ting ikke går som det skal.. og det er det jo mye som gjør når man planlegger bryllup, det har i hvertfall vært sånn med vårt. Først så har noe vært greit, så er det plutselig ikke greit i det hele tatt, så må man se etter alternative løsninger også ordner det seg til slutt. Og han henger seg så opp i alle tingene som ikke har gått glatt fra første stund, det virker ikke som om han gleder seg noe særlig til bryllupet lengre. Han sa i går at han nå gleder seg til alt er over og ferdig med det. Jeg syntes egentlig det var litt leit. Jeg vet han ikke har skrevet talen sin ennå og heller ikke ordnet med morgengave, så jeg tror kanskje det også kan være en grunn til at han føler presset.

Tror han trenger litt oppmuntring... noen tips til noe jeg kan gjøre for han?

Videoannonse
Annonse
Gjest frulou
Skrevet

Det er jo ikke nødvendigvis slik at han har kalde føtter, kanskje det bare er sånn at han er litt sliten av alt bryllupsstyret,og gleder seg til å få tilbake den gode hverdagen med deg etter at alt er over? jeg var ihvertfall sånn ca en mnd før bryllupet-ble møkklei alt som handlet om pynt og kaker og seremonier og musikk og styr. Det betydde derimot ikke at jeg ikke gledet meg til bryllupet, for det gjorde jeg absolutt, men av og kan sånt forberedelsesstyr være tøft å "stå av". Var ikke akkurat mange gode råd å hente her,men tenkte jeg skulle si litt om hvordan jeg opplevde det.

Skrevet

Jeg var også dritt lei av alt som skulle ordnes for noen uker siden og skal gifte meg nå på lørdag. Men etter at det meste ble ordnet og jeg endelig kunne slappe av, så var den følelsen borte.

Har hele tiden gledet meg til bryllupet, men var lei av alt styret rundt det selv om det ikke var så mye som gikk galt heller. Hjelper nok på om man får kobla av litt mer og ha andre ting å tenke på vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...