Gå til innhold

Hva om du ble fotoredigert penere

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Helge_*
Skrevet

Hvordan hadde du reagert hvis, din mann/kjæreste, som la oss si, er superekspert på Photoshop fotoredigering, hadde fikset en av bildene som han har tatt av deg og gjort deg penere enn du er ved å fotoredigere det.

Motemagasiner, reklamebyråer og popstjernemagasiner gjør det hele tiden, men ville du blitt sint/såret om dun kjære hadde redigert på ditt ansikte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neeei...hvorfor det? Er gøy å bruke photoshop!

Gjest Deception
Skrevet

Med hans finmotorikk hadde han nok klart å fjerne nesen min, eller noe? :hoho:

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt fornærmet for det, hvorfor ikke heller være fornøyd med at en faktisk kan se bra ut på bilder?

Jeg driver på med en fyr for tiden, vi holder mye på med photoshop og foto begge to, og har fikset på bilder av hverandre mange ganger. Bare gøy det :-)

Gjest Tante P
Skrevet

Tror jeg bare hadde ledd, men etter en stund hadde jeg nok blitt forbanna og siden trist.

3 i 1, der, altså!

:slåss:

Gjest Emera
Skrevet

Hadde ikke reagert negativt nå, nei. For ti år siden; ja.

Skrevet

Niks, hadde vært morsomt å se bra ut på et bilde for en gangs skyld. ;) Men hadde muligens blitt sur hvis han hadde redigert alle bilder av meg.

Gjest Huldali
Skrevet

så lenge han ikke hadde gjort meg om til en helt annen person, hadde jeg bare blitt glad! Skulle gjerne vært ekspert på dette selv, da kunne jeg sendt ut pene bilder av meg selv på julekortet ;)

Skrevet

Jeg er ikke sikker. På den ene siden er jeg ikke fotogen, jeg ser alltid jævlig ut på bilder. På den annen siden kunne jeg kanskje blitt litt lei meg, følt at jeg ikke så bra nok ut til å vises frem på bilder. Det spørs seff hva og hvor mye som ble gjort.

Skrevet

Bare gøy :) Har photoshoppa meg selv + masse kompiser mange ganger.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde han redigert f.eks bryllusbildet før vi hengte det opp/sendte det ut, ville jeg muligens blitt litt muggen.

Men litt lek i photoshop ville jeg tatt med godt humør, og ville sikkert syntes det var gøy å få se hvordan jeg hadde sett ut etter å ha fått samme behandlingen som modeller får før bildene sendes ut ;)

Skrevet

Det kommer jo litt an på hva han har gjort, da...

Skrevet

Kommer helt an på. Hadde han fjernet kviser, blank hud og røde øyne, hadde det vært HELT ok. Hadde han fikset på nesen min, gjort leppene fyldigere og øynene større, hadde jeg nok ikke vært så happy ...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er stygg som juling, hvertfall på bilder, så det hadde ikke gjort meg noe :P. Hadde vel bare syntes det var fint å se bra ut på et bilde for en gangs skyld, men hadde kanskje satt pris på å bli spurt først

Gjest Gjest
Skrevet

Nei egentlig ikke.

Hadde han lagd større pupper på meg og slankere midje hadde jeg blitt forbanna

Skrevet

Hvis det var fordi jeg faktisk skulle være penere på bildet, så hadde jeg reagert kraftig og jeg hadde ikke villet hatt bildet fremme.

Hadde det vært for moro skyld fordi han ville eksperimentere med programmet, så hadde det ikke gjort noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...