Mariel Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har planer om ferie med barna på 6 og 9 (med psykisk utv.hemning, så mer som en 4-5 åring), og er en mor som reiser alene, har noen tips på greie plasser å reise alene med barn i den alderen? Helst i europa, men vurderer andre plasser også. Helst en plass hvor det er lett å komme i kontakt med andre barn og foreldre, siden jeg reiser alene.. Tips mottas med takk
tingeling Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Vi er kjempe fornøyde med å reise til gran canaria. Super-enkelt, og absolutt barnevennlig. Hvis dere velger et sted som har bamse-klubb etc så er det garantert andre barnefamilier der. Har forresten kjempe god erfaring med legevakten (den som er tilknyttet playa del ingles/ san augustin). Var der med min lille sønn i fjor og fikk først unskyldning for at i måtte vente 10 (1) minutter på legen, siden fikk vi lege med skandinavisk tolk. Ikke det mest spennende stedet, men absolutt greit med små barn. tingeling
Gjest Pet Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Alcudia på Mallorca er perfekt når man reiser med barn. Det er nesten bare småbarnsfamilier der og det er veldig enkelt å ha med barn ut og spise osv. Man kommer lett i kontakt med andre familier og stranda er kjempefin og langgrunn. Og så er det bare 3,5 timers flytur. Anbefales!
kathrine79 Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Alcudia på Mallorca er perfekt når man reiser med barn. Det er nesten bare småbarnsfamilier der og det er veldig enkelt å ha med barn ut og spise osv. Man kommer lett i kontakt med andre familier og stranda er kjempefin og langgrunn. Og så er det bare 3,5 timers flytur. Anbefales! Signerer denne! Ikke kupert, og brede fine fortau. Masse hoteller av typen "family" og "Garden" som nesten er små lukkede badebyer. Store bassengområder, underholdning på kveldene, bamseklubb og masse lekekamerater. Alt man trenger på ett sted. Og stranda i nærheten om man vil. Alcudiastranda er den fineste jeg vet om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå