Gå til innhold

Hvor kjøpe MD formulations på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg vet jeg har fått svar på det før her inne, men jeg finner ikke igjen linken! :sur:

Deception, du visste tror jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg vet at beautybridge har noe, men det er ren teoretisk kunnskap, og jeg har aldri handlet derfra selv. Jeg kjøper hos hudpleier, for etter moms og gebyr blir det akkurat like dyrt å bestille fra utlandet, også. :forvirret:

Gjest Vampyra
Skrevet
Jeg vet at beautybridge har noe, men det er ren teoretisk kunnskap, og jeg har aldri handlet derfra selv. Jeg kjøper hos hudpleier, for etter moms og gebyr blir det akkurat like dyrt å bestille fra utlandet, også. :forvirret:

Mulig det... Jeg tenkte jeg skulle regne litt på det siden dollaren er så lav nå :sjenert:

Gjest Deception
Skrevet

Si gjerne fra hvis du finner noe til under 200 kroner, da. :)

Gjest Vampyra
Skrevet

Så lenge det koster under 35 $ kommer det under :) Jeg fant iallefall noen produkter inne på beautybridge til 20 og 30 $. 35$ ble 203 kroner så da går det vel ikke? De spår forøvrig at dollaren skal gå videre nedover så da dukker det vel opp en mulighet på 35$ snart også!

Skrevet

Du får kjøpt md på skinstore.com også. Bestilt derfra flere ganger. Akkurat nå har de 20% på hele utvalget frem til 9.juli. Så hvis du forter deg kan du spare et par kroner...

Gjest Deception
Skrevet
Supert da blir det jo veldig billig!

Er det dette som er fruktsyrekremen? http://www.skinstore.com/store/product.asp...amp;prodID=2423

Det er versjonen for tørrere hudtyper. Uansett hva du velger, må du bruke fuktighetskrem over i tillegg.

Skinstore har vel porto på rundt 15 USD, mener jeg å huske (snek der inne for noen dager siden)?

Gjest Vampyra
Skrevet

Er det noen som kjenner til denne forresten? Mamma har et par sånne aldersflekker hun gjerne vil fjerne, kanskje denne er et alternativ til dyr laser?

Gjest Vampyra
Skrevet
Det er versjonen for tørrere hudtyper. Uansett hva du velger, må du bruke fuktighetskrem over i tillegg.

Skinstore har vel porto på rundt 15 USD, mener jeg å huske (snek der inne for noen dager siden)?

Ja jeg har tør hud, flasser lett. Jeg har brukt den lenge nå og er superfornøyd. Var bare ørlitegrann usikker på om det var samme... :sjenert:

Gjest Deception
Skrevet
Ja jeg har tør hud, flasser lett. Jeg har brukt den lenge nå og er superfornøyd. Var bare ørlitegrann usikker på om det var samme... :sjenert:

Jeg har den samme, dvs. under det gamle navnet. Den blir jo aldri tom, jo. Og det nye navnet klarer jeg aldri å huske. For meg har den gjort at huden min blir mindre tørr (har aldri hatt problemer med urenheter), noe som spesielt er viktig om vinteren.

Gjest Vampyra
Skrevet

Ja det er 14.95 $ for shipping så det er relativt dyrt, men man kommer iallefall innenfor tollgrensen på flere produkter pga rabatten og da blir det vel relativt mye billigere enn å kjøpe her likevel.

Gjest Vampyra
Skrevet
Jeg har den samme, dvs. under det gamle navnet. Den blir jo aldri tom, jo. Og det nye navnet klarer jeg aldri å huske. For meg har den gjort at huden min blir mindre tørr (har aldri hatt problemer med urenheter), noe som spesielt er viktig om vinteren.

Ja jeg har hatt min siden januar! Men nå er jeg ikke flink til å bruke den daglig da...

Hmm stemmer det at beatybridge skriver ned prisen? jeg søkte litt og så noen skrev det på mote.no. Da kan man jo bestille mye og likevel unngå tollgebyr..

Gjest Vampyra
Skrevet

Hvis jeg kjøper continous renewal complex på SkinStore kommer det på totalt 250 kr inkl frakt. Det er vel billig? Husker ikke hva jeg betalte for denne...

Skrevet

Ikke alt, men en del får man under 200,- på Ebay (fra Usa)

Og noen selgere har pene portopriser også. Jeg kjøpte MD Formulations solkrem m/farge $22.75 + I.d Mineral veil $7.95+ kun $ 7.30 i porto for disse to. Men endel er jo umulig å få tak i under tollgrensen også

Gjest Vampyra
Skrevet (endret)

Ja det blir faktisk enda billigere ser jeg! 23.99$ + 5.95$ i porto!

Endret av Vampyra
  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Leste ett sted at det var best å handle på MD på Beautybridge, og at de alltid pakket som gave (merket med "gift") uansett pris. Der blir det altså 100% tollfritt.

Og på Strawberrynet mailer man kvittering av betalt toll, hvis over 200,- og da får du pengene kjapt tilbake på konto. Men tror ikke de fører MD Formulations (men de har bl.a. Dermalogica).

• 1 år senere...
Gjest MD Bruker
Skrevet
Jeg vet jeg har fått svar på det før her inne, men jeg finner ikke igjen linken! :sur:

Deception, du visste tror jeg?

Hei

Jeg kjøper MD Formulations på www.midwestskincare.com, der er det betydelig billigere enn på salong, og jeg så når jeg fikk pakken min nå at de merker pakken som gave, og setter verdien betydelig ned. Så anbefales virkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...