Gjest Gjest_mari_* Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 dette høres sikkert veldig tåpelig ut .. Har reist på ferie hjem til mitt barndomshjem, samboer ble igjen hjemme. savner han sånn! Skal være borte fra han en uke til før jeg ser han. Egentlig skulle vi reise sammen på ferie i år. etter et travelt jobbår for oss begge så vi fram til å endelig få godt med alene tid, bare vi to sammen uten stress og mas hengende ove oss. Hadde planlagt reise og satt av de tre sammen ukene. men så skjer det, han skal bytte avdeling i jobben. bytter også stilling. mye nytt å sette seg inn i og mange møter og kurs lagt til akkurat disse ukene. jeg har ingen mulighet til å endre på mine ferieuker. gjett om vi begge ble skuffet... Så , nå reise jeg alene hjem til gamle trakter for å få litt forandring fra hverdagen. men her skulle det vise seg at min mamma jobber og lite skjer her i bygda forøvrig. så , komisk nok, det har blitt til at jeg går og teller ned på dagene til jeg ser min kjære igjen... savner han sånn alt ... skulle prioritert å bli hos han. lage middagen klar til han kom hjem fra jobb, bruke min energi til å ta vare på han jeg elsker.. ingen mulighet til å endre på billetten hjem , så får bare bli en uke til.. føler at min tåpelige negativitet forsurer stemningen her. sier ingenting til de rundt meg om dette, men jeg tror de merker det.. de hadde jo alt hørt om de herlige planene jeg og min kjære alt hadde lagt for ferien - planer som gikk i vask. jaja.. så hva gjør jeg for å lette på kjedsomheten? Alene i bygda hele dagene. sove lenge, mye(i overkant) god mat og masse drømmer om min kjære og meg sammen.. er slik det fort blir.... kanskje bare et egotrip innlegg.. men følte for å få ut følelsene mine til noen. prøver som sagt ikke nevne dette for de rundt meg her.
ToveM Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tror det kan være sundt og savne hverandre litt
Gjest Ballerina Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tror det kan være sundt og savne hverandre litt Det tror jeg også, selv om det er helt grusomt når det står på så blir det bare sååååååå mye bedre når vi endelig kommer hjem igjen
Gjest Catwoman Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Finn på noe? Det er vel ting du kan finne på på egenhånd også?
Gjest Jytte Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Husker at jeg reiste på ferie fra en kjæreste kort tid etter at vi hadde blitt sammen. Husker den dag idag da jeg endelig kom hjem igjen og han viste meg en kalender han hadde laget mens jeg var borte. Kalenderen var skikkelig hjemmelaga og han hadde krysset av for hver dag vi var borte fra hverandre og nedtellingen til jeg kom hjem igjen Dette skjedde for over 20 år siden men jeg husker enda den kalenderen .. og jeg husker hvordan jeg lengtet meg syk i 14 dager .. og dette var før mobiltelefonene var allemannseie så vi hadde null kontakt på den tiden vi var fra hverandre ....
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har også hatt det sånn når vi har vært borte fra hverandre. Vi fungerer helt klart bedre sammen enn når vi er fra hverandre. Nå har han vært en del borte i forbindelse med skole og jobb/kurs, og to uker etter vi fant ut at vi ventet barn sammen var han borte i 15 dager. Gjett om det var kjipt. Trøsten er at vi holder gnisten ved like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå