Gjest kakemons Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Hvilken kake skal jeg ta med til fredagskos??? Hilsen kakefjols
Scorpina Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Åj! Ja, for det er jo nesten ingen oppskrifter å velge mellom Mja, jeg vet at min munn ville runnet i vann hvis jeg fikk servert en ostekake bl.a. Noe frisk og syrlig kanskje... Gjerne med bær på/i. Mmm.... *vann i munnen*
~Minni~ Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Det søte liv har mange gode kakeoppskrifter. Jeg har prøvd "Surmelkskake med forkløverkrem" og "kanelkake i langpanne" og begge var stor suksess. Veldig safteige og gode. Nam nam. Har også tenkt å prøve ut "Crazy Chocolate Cake" eller "Crazy Cake" for de ser innmari gode ut... Sjokoladekake er jo en sikker vinner :-D
Gjest Huldali Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg ville valgt en kake som de fleste kan like og som ikke innholder for eksempel nøtter som noen kan reagere på. Så mitt forslag er en god sjokoladekake
Drua Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Hvis dere er mange, er det lurt med mye kake Enkelt å lage kake i langpanne og ta med seg hele, evt dele opp i firkanter og ta med i bokser. Denne gulerotkaken har jeg laget flere ganger, og den er stor, og rett og slett nydelig.
Gjest Huldali Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 hvis det ikke må være kake, går det an med kringle eller boller med sjokolade/rosiner. Det er også godt! Kringle til kaffen er alltid godt
liv Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Om det absolutt ikke må være kake ville jeg hatt is og jordbær/frukt. Er jo sommer Men om du skal ha kake så ville jeg laget sjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå