MAcy Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 I anledningen vårt bryllup har vi leid en framviser til en rimelig penge. Var i et bryllup der de viste bilder av brudeparet fra de var barn og til de møttes i voksen alder, på power point. Vi har i tillegg funnet ut at vi vil ha kaffe sangen også på powerpoint. noen andre forslag til hva dere brukte framviseren/ pcen til i bryllupet???
tingeling Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Vi hadde planlagt å ha en fremvisning gående med bilder av både oss og ting som betyr mye for oss. Men da var tanken at den skulle stå og gå i trappeoppgangen (hvor det er en stor hvit vegg), uten at vi skulle si eller gjøre noe mer ut av det. Synes fort det blir litt "firmafest" hvis man skal kjøre powerpoint fremvisninger på vanlig måte. (jeg skiver "hadde planlagt" siden vi endte opp med et annet lokale hvor dette ikke lar seg gjøre) tingeling
naley Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 I vårt bryllup kommer den til å bli brukt når gjestene kommer, bordoversikten slik de ser hvor de skal sitte. Sanger skal opp der, bilder av oss, og bilder fra festen etterhvert skal surre litt. Jeg skal bruke den under min tale, laget litt bildeslide av mannen (slik folk ser der mer enn på meg) Vet også at foreldrene våre skal ha noen video snutter av barndommen der.
naley Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 er du på hotell har de ofte en slik en. Ellers kan du høre med skole, fritidsklubb, kommunen.
MAcy Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 Takk for mange svar. Spennende å høre hva dere skal bruke den til. Vi skal ha et bildeshow av oss som en del av undeholdningen. Så har samlet inn ca 50 bilder av oss, ca 20 av hver av oss og 10 med oss to til sammen. Virker dette som litt mange bilder. om man tenker at de skal vises iløpet av ca 10min??
kathrine79 Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Takk for mange svar. Spennende å høre hva dere skal bruke den til. Vi skal ha et bildeshow av oss som en del av undeholdningen. Så har samlet inn ca 50 bilder av oss, ca 20 av hver av oss og 10 med oss to til sammen. Virker dette som litt mange bilder. om man tenker at de skal vises iløpet av ca 10min?? Det er 12 sekunder per bilde, så det blir nok grei tid. I hva slags sammenheng skal bildene vises? Bare tenker at det blir litt langtekkelig om dere skal sitte og se på alle bildene? 5 minutter er vel smertegrensen for lengden på en tale f. eks...Eller skal de bare vises under en tale eller...?
Bente:) Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 er du på hotell har de ofte en slik en. Ellers kan du høre med skole, fritidsklubb, kommunen. Takk for svar
MAcy Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2007 Det er 12 sekunder per bilde, så det blir nok grei tid. I hva slags sammenheng skal bildene vises? Bare tenker at det blir litt langtekkelig om dere skal sitte og se på alle bildene? 5 minutter er vel smertegrensen for lengden på en tale f. eks...Eller skal de bare vises under en tale eller...? Skal ha de som en del av underholdningen på kvelden. Skal bare settes på mens vi spiser kaker, så kan de som vil se på og de andre snakke. ER jo moro å se hvordan vi aå ut som barn og fram til i dag ,er jo ikke noen som har sett oss begge vokse opp!!!
kathrine79 Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Skal ha de som en del av underholdningen på kvelden. Skal bare settes på mens vi spiser kaker, så kan de som vil se på og de andre snakke. ER jo moro å se hvordan vi aå ut som barn og fram til i dag ,er jo ikke noen som har sett oss begge vokse opp!!! OK, det blir nok veldig bra, og morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå