Tusenfryd Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er på jakt etter en enkelt magnettavle - dvs en plate jeg kan feste magneter på. Det må være enkelt og greit - skal henge på kjøkkenveggen. Ja, jeg kan og skal ta runden - men tenkte hvis noen vet så kanskje jeg kan smalne søket...
Gjest HB Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hva med å kontakte en blikkenslager? Hilsen Lille meg
Gjenglemt sykkellås Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 IKEA har i både sølvfarget og hvit. De er også på tilbud nå om jeg ikke husker helt feil. - Og finnes i forskjellige størrelser.
Tusenfryd Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 IKEA! Så flott da, tenkte de hadde mest sånne barneromsgreier jeg. Men da skal jeg jammen meg sjekke. Takk! Ja, tenkte blikkenslager om det ikke dukket opp noe annet. Men IKEA er enklere :-D
Scheherazade Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har også Ikeas, den er kjempegrei. Eventuelt får du kjøpt magnetmaling du kan male et felt på veggen med, det kan også bli stilig.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 De har denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90059072 Men kanskje de skal selge den ut, siden den var på salg? (Jeg var der i går og la merke til det.) Da gjelder det kanskje å skynde seg.
Lenemor Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Clas Olsson har også magnettavle/witheboad. Den er også veldig grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå