Junebug Skrevet 14. mars 2003 #1 Skrevet 14. mars 2003 Jeg har fått lønning som brenner i lomma! Tenkte jeg skulle spandere på meg noen stilige designersolbriller ! har gjerne lyst på noen litt store briller. Har ikke helt oversikten over denne sesongens brillemodeller. Har dere noen tips? Lenker til bilder av nye solbriller feks?
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2003 #2 Skrevet 15. mars 2003 Du kan jo ta en titt på siden til Krogh optikk
starie Skrevet 15. mars 2003 #3 Skrevet 15. mars 2003 Jeg synes solbrillene fra Chanel er lekre. Synd jeg ikke kan gå med dem selv..
Junebug Skrevet 15. mars 2003 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2003 Jeg var på Krogh optikk i dag og kjøpte Chanel solbriller! Kjempefornøyd!! solbrillene er lekre og jeg fikk god service der
Cilla Skrevet 15. mars 2003 #5 Skrevet 15. mars 2003 Hvilket av chanel brillene havnet du på? Og hvor mye kostet de? Er en fattig student med stort huslån så må nok bare kose meg meg bildene på internett...... :cry:
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2003 #6 Skrevet 15. mars 2003 Hvilket av chanel brillene havnet du på? Og hvor mye kostet de? Er en fattig student med stort huslån så må nok bare kose meg meg bildene på internett... Dersom du vil ha noen billige og bra solbriller, kan jeg anbefale merket Oxydo. Prisen på disse solbrillene er 500-600kr. Kjøpte meg et par selv i fjor med lyse speilglass som jeg synes er kjempetøffe.
Junebug Skrevet 16. mars 2003 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2003 Hvilket av chanel brillene havnet du på? Og hvor mye kostet de? Jeg kjøpte briller med gyldenbrun plastinnfatning. Har ikke klart å finne bilde av dem på Internett, men de ligner på disse: http://www.raffaello-network.com/raffties/...199&rangeid=123 Jeg synes også det er mange fine briller fra Chanel med enklere metallinnfatning, men var ute etter noe med litt høyere glamour-faktor nå . De kostet 1 700, men siden jeg er fast linse- og brillekunde hos Krogh fikk jeg 200 kr i avslag.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #8 Skrevet 16. mars 2003 hvor får en tak i oxydo merket da? hørtes ut som noe som bør sjekkes ut :D
starie Skrevet 16. mars 2003 #9 Skrevet 16. mars 2003 Det irriterer meg skikkelig at solbriller ikke kler meg!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #10 Skrevet 16. mars 2003 hvor får en tak i oxydo merket da? hørtes ut som noe som bør sjekkes ut :D Oxydo tror jeg du finner hos de fleste optikere. I alle fall der jeg bor...
Gjest Zalomine Skrevet 16. mars 2003 #11 Skrevet 16. mars 2003 Og 5-600 kroner anses som rimelig for solbriller? Huff, da er jeg nesten glad jeg ikke KAN bruke solbriller.... (Bruker briller jeg, det er ikke til å komme unna, og linser løser ikke problemet, så briller har jeg. Man kan jo ikke ha solbriller og briller, så jeg har briller. Og så har jeg tilpassede clisp som passer til brillene da, som jeg bruker sånn når det trengs (på ski i påska, jeg vil jo ikke bli snøblind heller... )) Nei, jeg bruker ikke 5-600 kroner på solbriller, så mye er sikkert. Jeg kunne jo fått mye rart for de pengene som jeg har langt mer bruk for... (og jeg er ikke engang student med huslån, men bare nyutdannet med studielån og mager inntekt...)
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #12 Skrevet 16. mars 2003 Jeg synes briller til 500-600 er billige ja i forhold til briller som koster 1000-2000 kroner. Dessuten er disse brillene jeg snakker om kvalitetsbriller som holder i mange år dersom man behandler dem litt forsiktig.
Gjest Zalomine Skrevet 16. mars 2003 #13 Skrevet 16. mars 2003 Joda, alt spørs hva man sammenligner med (men, med den måten jeg behandler mine "solbriller" så varer de lengre enn brillene gjør (de bytter jeg jo ikke så ofte, men jeg bytter dem da fra tid til annen, og da kan jo ikke "solbrillene" brukes mer heller, dessverre) og de koster ikke mer enn et par hundre kroner.) En annen detalj er sikkert det at jeg kunne antakelig fått "billige" solbriller kjøpt for 200 kroner til å vare like lenge som disse du snakker om (og forøvrig hatt rpd til å bytte dem ut 3 ganger for samme prisen...) rett og slett fordi jeg nå snakker ut fra den erfaring at jeg aldri i mitt liv har ødelagt et par solbriller, og jeg har aldri hatt sånne dyre heller, for den saks skyld (ja, jeg har jo ikke hatt briller hele mitt liv heller da...) Men, det er jko bare flisespikkeri, og unødvendig tull å snakke om dette i denne tråden, så jeg ber pent om unnskyldning for at jeg dro den litt vekk fra tema. (og takker enda en gang for at jeg ikek kan ha solbriller, så slipper jeg å bekymre meg for hva som er stiling og "in" i år, også )
Englepusen Skrevet 16. mars 2003 #14 Skrevet 16. mars 2003 Nå går det jo an å få brilleglass som skifter farge. Mannen min har det og de virker kjempebra! Men det koster jo litt da..
Gjest Zalomine Skrevet 17. mars 2003 #15 Skrevet 17. mars 2003 Ja, det hadde pappa engang. (mulig det har utvilket siden den gang) Det var så søtt at det var greit nok å få dem til å bli mørke, tok bare litt tid i solen... Men hvem trur du så noe når vi kjørte inn i en tunnell...? Vi var mye på bilferie vi på den tiden... Jeg trives godt med den løsninga jeg har jeg. Sikker noen som vil si det ser helt sykt ut, men for meg er det en helt grei løsning (og jeg synes det ikke ser ille ut jeg altså, har jo brilleformen min da, og det har jeg jo hver dag, så den trives jeg med, i stedet for disse skiftende motene) Men nå drar jeg denne tråden enda lengre bort fra tema, gjør jeg ikke? *skamme seg*
Cilla Skrevet 17. mars 2003 #16 Skrevet 17. mars 2003 OK FB! jeg skal prøve å dra tråden på rett spor igjen! Synes Chanel 4008 var ganske fine jeg. Liker dem litt enkle og klassiske. Tro hva de koster???????
xeyes Skrevet 18. mars 2003 #17 Skrevet 18. mars 2003 Gå i en optikerbutikk å hør da cilla, bare husk style nr. :D Står at dem koster 300 dollar der, så de er nok ikke billigere her i norge. På de her så stod det 600 dollar og disse kostet 6025 kroner her i norge. http://www.raffaello-network.com/raffties/...337&rangeid=168 Disse kjøpte jeg meg.. en i sølv og en i gull.. :oops: Klarte nemlig ikke å bestemme meg
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #18 Skrevet 18. mars 2003 Altså...12050 kr for to par solbriller? Hårreisende..hvis jeg har forstått rett, da vel og merke...aldri i livet om jeg hadde slitt i en måned på jobb for å få kjøpe meg to par solbriller!!
Gjest Zalomine Skrevet 18. mars 2003 #19 Skrevet 18. mars 2003 Og siden jeg ikke engang har utbetalt 12000 på en måned, så er noe slikt TOTALT utenkelig for meg (og jeg vet om maaaaaaaaaaaange ting jeg heller ville brukt pengene på, dersom jeg hadde hatt 12000 tilovers (men med mindre vi vinner lotto skjer ikke det akkurat i år, for å si det sånn) før sorbriller ja.) Men vi prioriterer forskjellig her i verden, og har ulik økonomi, det er sant. Så, du om det, og kos deg med solbrillene dine 8)
Junebug Skrevet 18. mars 2003 Forfatter #20 Skrevet 18. mars 2003 Xeyes - hvor kjøpte du solbrillene? I butikk i Norge eller på nettet? Kjøpte du dem fra Rafaello network (den URLen du viste til)? Gikk det greit å kjøpe derfra? Selv liker jeg å prøve brillene så jeg ser hvordan de ser ut på meg. Ofte ser de fine ut på bilder, men helt merkelig ut på. Solbrillene du kjøpte var ihvertfall kjempe stilige!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå