Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Rart spørsmål kanskje, men jeg lurer på hva som er "mest riktig" å gjøre angående antrekk om sommern - jeg er f eks invitert i bryllup en av julihelgene, og skal ha på meg en kjole som går rett nedenfor kneet. Jeg tror jeg har pleid å droppe strømpebukse midtsommers, men egentlig blir vel beina "penere" om jeg har på en grei, hudfarget strømpebukse...? Jeg har riktignok litt farge på beina, men også noen små arr og blåmerker etter utendørsaktiviteter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags sko skal du ha på deg? Og hvor pyntet er kjolen?

Jeg ville nok satset på hudfargete strømpebukser hvis det var et "stivt" bryllup.

Skrevet

Jeg ville også hatt på meg en helt lys strømpebukse.

Skrevet

Så lenge det er varmt nok uten, bruker jeg bare, solbrune legger. Synes det ser litt rart ut med strømpebukse om sommeren, jeg. Og hvertfall om du har sko som ikke dekker hele foten. Men mange meninger om dette, sikkert. Ville sett an leggen, jeg. Er den brun og fin ville jeg droppet strømper!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Kjolen er i blank silke, ganske lys, og skoene er litt halvtøffe, men pene Vagabondsko med kilehæl. Jeg tror jeg satser på strømpebukse med mindre det blir hetebølge :)

Skrevet
Kjolen er i blank silke, ganske lys, og skoene er litt halvtøffe, men pene Vagabondsko med kilehæl. Jeg tror jeg satser på strømpebukse med mindre det blir hetebølge :)

Det er jo forskjell på strømpebukser også, om du kjøper en tynn strømpebukse uten skimmer i en spesialbutikk er de jo nesten usynlige :)

Skrevet

Jeg skal ha på høyhælte sandaler i bryllup, og har kjøpt sånn Air Stocking på Parfymelle, altså strømpebukse du sprayer på. Det ser ut som man har på strømpebukse, og den skjuler blodutredelser etc. veldig godt.

Skrevet

Jeg synes det kommer an på hvor varmt det er, hvor stivt bryllupet er, og hva man har på seg.

Har man en veldig sommerlig kjole og pensko/sandaler på en dag det er 30 varmegrader, blir det rart og ikke minst ubehagelig med strømpebukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...