Gjest Tiit Skrevet 14. mars 2003 #1 Skrevet 14. mars 2003 Og da mener jeg noe som du har blitt skikkelig irritert og sint over. Helst ikke krig, fred, Bush og sånt. Mer i retning av "forkjølet sjef nyste rett i ansiktet mitt" eller noe slikt. Selv har jeg hatt besøk av svigermor som dytter meninger og holdninger på både meg og mannen min, som virkelig ikke henger på greip. Jeg kjenner at jeg blir både sint og oppgitt når hun misforstår våre tanker, følelser og holdninger på en så grunnleggende måte at det ikke synes som om det fins noe håp om at hun skal få kontakt med virkeligheten. (rar setning.....men) Grrrrr..... og stakkars barn da, som skal forholde seg til en person som etter mitt syn svirrer rundt i en annen galakse enn vi oppholder oss i!!
Gjest Lea Skrevet 14. mars 2003 #2 Skrevet 14. mars 2003 Det som irriterer meg alle mest for tiden er sjefen min.. :evil: Grei kar egentlig, men han skal ALLTID begynne på endeløse forklaringer, historier eller utredninger akkurat når jeg skal hjem. Det er ganske frustrerende å stå der med jakka på og veska i hånden.. klar til å stikke for dagen og høre på ting som han kunne tatt opp noen minutter før. Undrer meg veldig over dette. Han ser jo at jeg er på vei hjem og han VET at jeg er ferdig for dagen. Og det er en ting til.. folk som ringer meg på mobilen og skal snakke mens de vet at jeg er på jobb. Særlig gjelder dette min kjære samboer. Og han gir seg ikke hvis jeg ikke svarer eller avviser samtalen (fordi jeg sitter i telefonen eller snakker med noen andre). Etter 4-5 forsøk ringer han på kontor-telefonen. Helst for å spørre hvor jeg har lagt buksa hans eller noe. Arbeidsløse venninner som ringer er enda mer irriterende. De ringer for å jabbe om ingenting eller fortelle hvem som ringte dem eller hvem de møtte. Det var TO ting det....
Gjest Starya Skrevet 14. mars 2003 #3 Skrevet 14. mars 2003 Medstudenter som elegant snor seg unna sin del av arbeidet men likevel inbiller seg at de kan kommandere de som faktisk gjør noe omkring.
Sisilie Skrevet 14. mars 2003 #4 Skrevet 14. mars 2003 -Ikke hisset meg opp, men jevnt små-irritert over medsøstre som bare ringer/tar kontakt når de føler at det er noe "på gang" og ellers ikke!!! Som rett og slett er ute etter en god sladrehistorie- Til noen har jeg slutta å fortelle noe som helst om mitt privatliv - men det betyr at jeg egentlig har kutta dem ut. :-?
starie Skrevet 14. mars 2003 #5 Skrevet 14. mars 2003 At folk jeg jobber med i gruppearbeid ikke gjør en dritt, og tar æren for arbeidet etterpå
L@dy Skrevet 14. mars 2003 #6 Skrevet 14. mars 2003 Har vært fryktelig irritert på datamaskinen min nå i det siste. Eller meg selv kanksje. Diller med ei hjemmeside, men så stopper det opp litt innemellom, da blir jeg irritert. Fikk siden på nett, og trodde jeg var sååå flink. Men så er det alltid ting og tang som det tar tid før jeg får til. "Problemet" er vel litt at jeg er sååå utålmodig, vil helst få det til med en gang. Og helts i går... :evil: Men jeg trøster med meg at jeg lærer jo noe hele tiden da.. Jeg ble og`irritert på vegne av min samboer. Han var på intervju for litt over en uke siden. Og de skulle ringe på tirsdag uansett om det ble avslag eller tilbud. Men han har ikke hørt noen ting. Jeg blir utrolig irritert! Sier han må ringe, men han er litt rar sånn. De sa de skulle ringe tirsdag, og nå er det fredag. Ja,ja...joben har han vel ikke fått, men det irriterer meg at de sier de skal ringe og så gjør de det ikke. Sånne ting kan jeg hisse meg voldsomt opp av. :x Arbeidsløse venninner som ringer er enda mer irriterende. De ringer for å jabbe om ingenting eller fortelle hvem som ringte dem eller hvem de møtte. Jeg sender mail jeg...Du får si det er mye smartere.
Gjest Diva Skrevet 15. mars 2003 #7 Skrevet 15. mars 2003 Det som irriterer meg mest fortiden er vel egentlig bare bagateller. Men i feil tidspunkt kan de faktisk utvikle seg til å bli fatale. Jeg blir forbannet over at folk skal løpe over gata uten å se seg for, drite i fotgjengeroverganger selv om de kun er 10 meter borte i gata :evil: Jeg blir irritert på bilister som SKAL kjøre MOT enveiskjørte gater og VI som kjører RIKTIG må flytte oss i en heller trang gate der folk parkerer langt ute i gata :evil: Jeg blir provosert av folk som stirrer stygt på en uten grunn. Min samboer var i en butikk her om dagen og kikket i en lånekatalog for å finne noen varer og dets hylleplass. Men kundene som gikk forbi der han stod, kikket stygt på ham = himle med øynene og så på ham som om han stjal eller noe!!! Makan! Han endte opp med å kun få tak i den ene tingen han skulle ha, og forlot forretningen :evil: Jeg blir sur på folk som skal trenge seg forbi deg i køen i butikken og trenge seg forbi når du prøver å ikke stå i veien. Men de skal likevel gå mot deg der du står! Selv om man prøver å være høflig :evil: Jeg blir oppgitt over at jeg selv stort sett prøver å være høflig og medmenneskelig, mens andre bare slenger dritt og er sure. Det hersker mye ego i samfunnet. Er vel litt naiv, som håper at andre også setter pris på medmenneskelighet og høflighet. Jeg begynner å bli lei av å være snill, lei av å holde døren for andre, lei av å tilby en plass på bussen, lei av å være tålmodig mht andre. Jeg synes folk blir verre og verre :evil: Jeg er sinna på byens rånere som MÅ kjøre i en fatal fart og nesten kræsje inn i andre som kjører ordentlig :evil: Jah, dette var ikke mye hyggelig Men når dere spør, så..... Det er heldigvis mye positivt i hverdagen også :D
Junebug Skrevet 15. mars 2003 #8 Skrevet 15. mars 2003 Jeg irriterer meg over en kollega (som er en gruppeleder med fagansvar, heldigvis ikke personalansvar) som hele tiden klarer å vri seg unna arbeidsoppgavene sine. Som tilfeldigvis blir syk hver gang han har en deadline, da blir det meg som blir oppringt og må gjøre oppgavene for ham. Da haster det og jeg må jobbe som besatt for få levert hans oppgaver i tide. Når han kommer tilbake på jobb sier han aldri takk for at jeg reddet skinnet hans, men setter hele tiden spørsmålstegn til hvordan jeg løste oppgavene. Vi har stemplingsur som han aldri bruker, han skriver heller e-post til ansvarlige for stemplingsuret at han kom kl 8 og gikk kl 20 og slik får han massevis av timer han kan avspassere selv om han bare er på jobb en brøkdel av tiden han påstår han er på jobb. Han klager alltid over at han har så mye å gjøre, men vi har åpent kontorlandskap og jeg vet at fyren bruker mesteparten av tiden til å surfe på nettet. Men den jeg irriterer meg enda mer over er sjefen vår, som vet om problemet men som ikke tør å ta tak i det. Istedet baksnakker hun vedkommende til meg...
Gjest Kira Skrevet 15. mars 2003 #11 Skrevet 15. mars 2003 At folk jeg jobber med i gruppearbeid ikke gjør en dritt, og tar æren for arbeidet etterpå Er så enig! Jeg satt våken hele natten her om dagen og gjorde en haug med oppgaver. Ingen av de andre hadde gjort noe! :x
Gjest gotthard Skrevet 15. mars 2003 #12 Skrevet 15. mars 2003 drit lei gammlinger som sniker i køen , var i butikken nå og sto i laaaang kø da kom det er parr med gammlinger og pressa seg foran meg , når de var vel på plass så snur damen seg og sier pent "vi har lit dårlig tid forstår du , håper det går greit".... drit lei av og jobbe sammen med damer , makan til baksnakking , sladring , overdivelser og smisking har jeg aldri vært borti før.drit lei av at de damene også tar mye av "æren" for det jeg gjør, jeg foreslår små turer i skogen med unga , og de sitter foran sjefen og sier at de mente de skulle ta en tur i skogen med unga. vi har en gutt der som de har sliti med i snart 2 år , han slår og biter de ansate , etter at jeg begynnte så har han slutta med det , foreldra sier til meg at de er takknemelige for at jeg har lært han andre måter og få ut agresjonen på,, de andre sier på møte at nå har endelig oppleget dems lykkes!(et oppleg som består av og holde han til han slutter). sier ikke at all æren er min , men noe av det er også pga meg , og vis oppleget deres virket så bra hvorfor var det først når jeg begynnte med mit at han sluttet og slå? eneste bakdelen med og jobbe i b-h er at du jobber sammen med bare damer , og det kan være vanskeli noen ganger.. lei av at alle skal spørre hvorfor jeg ikke for meg dame snart. lei av og være forkjølet. lei av og ikke forstå leksenne minne. lei av xn og alle problemene hun skaper. lei folk som ikke sier det de mener før du er ute av rommet.
Malou Skrevet 16. mars 2003 #13 Skrevet 16. mars 2003 Jeg er så utrolig lei av en kollega i Stockholm som i løpet av den siste måneden sikkert har gått i totalpanikk minst 1 gang pr uke over ting som som JA er et problem, men som JA ögså kan løses på tlf eller mail. Men for denne kollegaen... For henne er det totalkatastrofe, krise og undergang hver gang og jeg burde sporenstreks reise til Stockholm for å hjelpe henne. Tror ikke det :evil: Er lei av hele dama! Jennifer
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. mars 2003 #14 Skrevet 16. mars 2003 Henrik og Halvor i BB :evil: Milla
Gjest Mzfire Skrevet 16. mars 2003 #15 Skrevet 16. mars 2003 -Ikke hisset meg opp, men jevnt små-irritert over medsøstre som bare ringer/tar kontakt når de føler at det er noe "på gang" og ellers ikke!!! Som rett og slett er ute etter en god sladrehistorie- Til noen har jeg slutta å fortelle noe som helst om mitt privatliv - men det betyr at jeg egentlig har kutta dem ut. :-? Må nesten le jeg.. Ja samme her, er helt enig med deg. Det er det værste jeg vet. Blir kjempe irritert av det. Det er ikke venninder det nei. Bare å holde seg langt unna sånne kjerringer! Har opplevd det samme med to stykker. Det var alltid enten tekstmeldinger eller på telefonen. Skjedd noe nytt? Noe pirrende og spennende? Tåler ikke sånne folk.
ringblomst Skrevet 16. mars 2003 #16 Skrevet 16. mars 2003 Denne uken har jeg vært ganske oppgitt over en mann som ville kuppe boligvisningen denne helgen, ved å insistere på en privat visning, noe han fikk. For deretter å snakke dritt om huset vårt og ikke ta til seg de svarene vi har gitt han. Deretter klarer han å prestere å legge inn et bud 50.000 under takst (selv ville han ikke akseptere et bud på sitt hus 30.000 under takst, hallo!!!!). Ikke nok med det, han ringer til megleren vår på helt utrolige tider. Konklusjonen er vi kommer ikke til å selge til han, føler at det er å be om problemer i fremtiden og ikke minst for naboene våre. Ikke bare bare å selge hus nei :-? ringblomst
*Lavendel* Skrevet 16. mars 2003 #17 Skrevet 16. mars 2003 Jeg er rett og slett forbandet på meg selv og... .....jeg irriterer meg over at det ikke skal være mulig å stole på folk! Det irriterer meg noe jævlig. Hvorfor er ikke folk lojale lengre???? Faen, ass....
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #18 Skrevet 16. mars 2003 Som gruppe hater jeg journalister, byråkrater og politikere. De gjør meg SÅÅÅ forbannet med sine utspill :evil: :evil: :evil:
Gjest Duchess Skrevet 16. mars 2003 #19 Skrevet 16. mars 2003 Jeg irriterer meg grenseløst over enkelte personer jeg til nå har måttet omgås, som så absolutt ikke hører hva jeg sier eller respekterer hva jeg sier, som durer i vei med sitt fordi "det bare ER slik ut fra boken og enkelte papirer"
Julie Skrevet 16. mars 2003 #20 Skrevet 16. mars 2003 Skiløpere som absolutt skal gå med bikkja løs i skiløypa og som i tillegg har null kontroll på dyret sitt "Cindy, kom hiiiiiiit!!!!!!!" roper de for n'te gang uten nevneverdig reaksjon :evil: Greit nok å ha bikkja løs dersom du går mutters alene på vidda, hvor det er oversiktlig og ingen andre tilstede. Men i preparerte skiløyper hvor det ferdes en del andre folk og hundeeiere synes jeg det er idioti. Ikke bare i forhold til andre hundeeiere (som har sine i bånd..), men også med tanke på at det finnes folk som er redd hunder. Julie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå