Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på P4 nå at halve Norge lidr av flyskrekk.

Ikke litte bitte granne, men skikkelig flyskrekk.

Da lurer jeg på hvordan disse menneskene blir tatt vare på, av de forskjellige selskapene,

og hva deres erfaringer er.

Hva kan forbedres,

hva er aldeles flott,

og hva som egentlig burde vært rutine?

Enten som medpassasjer, og som skrekkslagen passasjer.

Er det de som skriker høyest som får mest hjelp? ER man redd kommer det vel ikke mye lyd ut, mere kroppsspråk? Eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flyskrekk. Unngår vanligvis fly, og har de siste årene kun dratt på bilferie. Tok til og med buss og båt til London da jeg skulle dit på fotballkamp. Men nå har jeg liksom mannet meg opp, i mai bestilte jeg og gubben flytur... Til London:( Kan ikke si jeg har så lyst til å dra dit, men det er ikke før i september, så jeg kan jo fortsatt droppe hele turen. Har sagt til legen min at jeg gjerne vil ha valium e.l. og det tror jeg skal gå i orden. Da kan jeg dope meg ned på turen... Har funnet ut at flyskrekken fører til alt for store begrensninger i livet mitt, er så mange steder jeg vil reise til...

Jeg kommer neppe til å si fra til flyselskapet at jeg har flyskrekk, bare ta pilla mi og holde kjeft...

Skrevet

Jeg hørte også på radio at 1 av 2 lider av flyskrekk. Det må inkludere de som er litt redd for å fly også.

Det er veldig lurt å si i fra til flyvertinnen at du har flyskrekk. Da passer de ekstra på deg.

Mamma liker ikke å fly, og har gått flyskrekk-kurs. Da fikk hun et kort som hun kunne vise frem, hvor det står at hun har gått kurs og er redd for å fly.

Hun synes opp er verst, og kikker på flyvertinnene. Det beroliger henne å se at de er så rolige.

Hun er fornøyd med SAS, Norwegian og Sterling, men reiser ikke med Ryan Air igjen.

Skrevet

Har du flyskrekk så for all del si ifra til flyvertinene, de gjør alt så mye bedre for deg. Og ikke si ifra gjør alt mye verre både for deg og dem. De er vant til det og vet hvordan det skal takles og hjelper deg på veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...