Piglet Skrevet 4. juli 2007 #21 Skrevet 4. juli 2007 Min kostet 6800 DKK og det var halv pris. Jeg hadde 8000 som max. pris. Piglet
BrudBergen Skrevet 4. juli 2007 #22 Skrevet 4. juli 2007 Jeg falt for en kjole som kostet 15 500 kr. Årets modell. Var heldig og fant en annen som hadde kjøpt den. Hun selger den til meg for halv pris.
mamma_mia Skrevet 4. juli 2007 #23 Skrevet 4. juli 2007 Jeg skal leie kjole av det svenske merket Nixa, den kostet 11.200 ny og 6.900 å leie.. Har ikke tenkt å bruke den på ny uansett
Gjest Gjest_Høstbrud_* Skrevet 4. juli 2007 #24 Skrevet 4. juli 2007 Herre min! Enkelte av dere må da være spenn hakke galne!!! Vi snakker om en kjole som skal brukes EN (!!!) dag!!! Jada, jeg har kanskje et litt annet syn, siden jeg har vært gift før, men selv da betalte jeg ikke mer enn 6000. Og det var for 10 år siden...! Kjøpt i utlandet med moms refundert... Nei, denne gang koster kjolen 2800, den er helt nydelig, men selvfølgelig ikke noen "bløtkake-kjole" - kirkebryllup er jeg ferdig med. Men det er allikevel ikke noen tvil om at det er en brudekjole. Bruk heller pengene på noe annet, jenter! Selv om dagen er spesiell, så er det mye annet som er mer verdt! Men selvfølgelig - har dere for mye penger å svi av, skal jeg ikke nekte dere... Uansett: Jeg ønsker dere alle (og meg selv inkludert!) en nydelig dag!
t-schnuppa Skrevet 4. juli 2007 #25 Skrevet 4. juli 2007 Den jeg falt for etter å ha prøvd forskjellige kjoler var fra Romantica og er årets modell, derfor gruet jeg meg virkelig til å se på prislappen.. Men jeg ble jaggu overasket da denne kostet "bare" 8500kr helt ny! Dette var mye rimeligere enn alle de andre jeg hadde prøvd. Dessuten var utleie prisen i salongen 7900kr! Da måtte jeg jo bare kjøpe den, så event få igjen penger på den ved å videreselge den.. Desverre så er det slik at brudekjoler koster mye,men så er det veldig viktig å ha DEN PERFEKTE kjolen, på den perfekte dagen! Hvertfall for meg Dessuten har jeg utviklet en stor interesse for brudekjoler.. skulle gjerne hatt fler å bytte på..hehe..neida
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #26 Skrevet 4. juli 2007 Herre min! Enkelte av dere må da være spenn hakke galne!!! Vi snakker om en kjole som skal brukes EN (!!!) dag!!! Jada, jeg har kanskje et litt annet syn, siden jeg har vært gift før, men selv da betalte jeg ikke mer enn 6000. Og det var for 10 år siden...! Kjøpt i utlandet med moms refundert... Nei, denne gang koster kjolen 2800, den er helt nydelig, men selvfølgelig ikke noen "bløtkake-kjole" - kirkebryllup er jeg ferdig med. Men det er allikevel ikke noen tvil om at det er en brudekjole. Bruk heller pengene på noe annet, jenter! Selv om dagen er spesiell, så er det mye annet som er mer verdt! Men selvfølgelig - har dere for mye penger å svi av, skal jeg ikke nekte dere... Uansett: Jeg ønsker dere alle (og meg selv inkludert!) en nydelig dag! Alt er relativt! Alkoholen i bryllupet vårt kostet 25 000kr, da drukner en kjole til 10 000kr i budsjettet. Men jeg skjønner meg ikke på folk som sløser bort penger på flere bryllup.
Kykkelikokos Skrevet 5. juli 2007 #27 Skrevet 5. juli 2007 Til deg som klaget over at folk bruker for mye penger på kjole. Du sa selv at du brukte 6000kr selv for 10 år siden. Det tilsvarer vel rundt 10 000kr i forhold til dagens priser det. Så jeg ser ikke helt hva poenget ditt er.
-Alvildebrud- Skrevet 5. juli 2007 #28 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Til deg som klaget over at folk bruker for mye penger på kjole. Du sa selv at du brukte 6000kr selv for 10 år siden. Det tilsvarer vel rundt 10 000kr i forhold til dagens priser det. Så jeg ser ikke helt hva poenget ditt er. Helt enig! ..det er ikke akkurat slik at økonomien har stått stille i dette landet de seneste ti årene Og det ER noe annet å gifte seg for annen gang. Det sier du jo selv, Høstbrud. Så hva er det du egentlig er så forbauset over? At du prioriterer "bedre" og mer "fornuftig" enn meg? Vel, vi har sykt mye penger vi skal svi av på denne dagen! SKIT! Som jeg gleder meg til å ha en heidundranes Fin og Spesiell BRYLLUPSFEST!!!!! Endret 5. juli 2007 av -Alvildebrud-
Kykkelikokos Skrevet 5. juli 2007 #29 Skrevet 5. juli 2007 Helt enig! ..det er ikke akkurat slik at økonomien har stått stille i dette landet de seneste ti årene Og det ER noe annet å gifte seg for annen gang. Det sier du jo selv, Høstbrud. Så hva er det du egentlig er så forbauset over? At du prioriterer "bedre" og mer "fornuftig" enn meg? Vel, vi har sykt mye penger vi skal svi av på denne dagen! SKIT! Som jeg gleder meg til å ha en heidundranes Fin og Spesiell BRYLLUPSFEST!!!!!
Gjest Gjest_HeidiO_* Skrevet 5. juli 2007 #30 Skrevet 5. juli 2007 *Flire* Hvor mye jeg ønsker å bruke på min kjole har ingen egentlig noenting med. Videre kan jeg selge den for minst halvparten (8000 kroner) etterpå, og da har jeg jo bare betalt 8000 for kjolen min da? Sier som de ovenfor her; yes, det er første-og forhåpentligvis siste gangen jeg gifter meg, og gjett om vi skal slå på stortromma!!
Helen Skrevet 5. juli 2007 #31 Skrevet 5. juli 2007 Da jeg giftet meg for snart 6 år siden betalte jeg 5000,- for leie av kjolen.
Ray Skrevet 5. juli 2007 #32 Skrevet 5. juli 2007 Kjolen min kostet 10 900,- og jeg syns den er verdens vakreste :rødme: Og i tillegg kommer jo slør, sko, underskjørt, undertøy, tiara og tilpassing Så det ble jo ganske dyrt, men dette er noe vi skal gjøre en gang. Dressen til samboeren koster 13 000,- Han blir drit fin :rødme: + sko.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå