Gå til innhold

Pris på brudekjoler?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Prøvde noen kjoler i dag og forelsket meg i en kjole til 12 900 kr ny og i silke.

Synes prisen er litt stiv? Eller er dette en "normal" pris?

Noen som vet om prisene på merke-kjoler varierer mellom forhandlere?

Hvor mye har dere lagt i kjolene deres?

Videoannonse
Annonse
Gjest Veronica Mars
Skrevet
Prøvde noen kjoler i dag og forelsket meg i en kjole til 12 900 kr ny og i silke.

Min kostet 15800, men jeg fikk den for 11800, pga at mannen kjenner hun som eier brudesalongen. Jeg hadde nok kjøpt den uansett.

Jeg prøvde mange kjoler, og prisen lå faktisk rundt der. Men da er det gjerne kjoler med ganske mye broderier og stæsj.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror det er ganske vanlig pris. Selv betalte jeg 9500, men det var fjorårets modell, og jeg fikk 1000 i avslag fordi de hadde den i butikken (og derfor i teorien kunne vært prøvd av andre, men var akkurat kommet inn og hang fremdeles uprøvd i kjelleren med plastikk...)

Tror neste alle kjolene jeg så på lå mellom 10 000 og 15 000 kr. Reagerte ikke på 12 900..

Lykke til :)

Skrevet

Min kostet 12 900,-, det var den jeg ville ha, koste hva det koste vill... ;)

Skrevet

Jeg betalte 14 900,- for min kjole. Men det var virkelig verdt det!

Skrevet

Jeg betalte 5000,- for min. Det var ikke årsmodell, derfor var den på salg. Fornøyd med det! :)

Skrevet

Jeg betalte 6550kr for min. Den var ny og bestilt fra butikk. Synes det ver ekstremt billig, da de fleste andre kjoler jeg så på lå på godt over 10 000kr.

Din er av silke, da er det naturlig at kjolen er dyrere. Min er av et syntetisk stoff.

Skrevet

Jeg kjøpte min på salg(de fleste har salg i sept-okt), og fikk den for 7700 tror jeg. fikk samtidig slør til kun 500 (oppr 1500), så jeg var kjempefornøyd.

Gjest Gjest_HeidiO_*
Skrevet

Min Maggie Sotterokjole betalte jeg 16 000 for, men det var jaggu meg ingen jeg synes var like fine som den heller :ler:

Skrevet
Jeg betalte 6550kr for min. Den var ny og bestilt fra butikk. Synes det ver ekstremt billig, da de fleste andre kjoler jeg så på lå på godt over 10 000kr.

Min også.

Er det kjole fra Agape?

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg betalte 6000,- for min med slør og underskjørt, men jeg kjøpte den brukt da. Det var drømmekjolen, den var brukt og det passet meg helt perfekt! Tror ikke jeg kunne ha brukt over 10000,- på brudekjolen altså... :sjenert:

Skrevet
Min også.

Er det kjole fra Agape?

Jepp :)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

11900 koster pene, pene kjolen :rødme:

Gjest frulou
Skrevet
Jepp :)

Min kjole var også fra Agape, kjøpt dagen før bryllupet,og kostet 8900. Forøvrig fantastisk service på Agape på Tyholt (Trondheim).

Skrevet
Min kjole var også fra Agape, kjøpt dagen før bryllupet).

Oj, plan B eller er du av den avslappede typen?

Gjest frulou
Skrevet
Oj, plan B eller er du av den avslappede typen?

Det var absolutt plan B,ja. :ler: Min spesialdesignede svenske silkekjole kom ikke før dagen før bryllupet,og trengte tilpasninger,noe som ikke var mulig å få til på èn dag, men til alt hell fant vi en fantastisk lekker en på Agape, som satt som et skudd og berget dagen. De to siste dagene før bryllupet var noooe stressende,kan man si.

Skrevet
Det var absolutt plan B,ja. :ler: Min spesialdesignede svenske silkekjole kom ikke før dagen før bryllupet,og trengte tilpasninger,noe som ikke var mulig å få til på èn dag, men til alt hell fant vi en fantastisk lekker en på Agape, som satt som et skudd og berget dagen. De to siste dagene før bryllupet var noooe stressende,kan man si.

Det kan jeg tenke meg ja :ler:

Bra det ordnet seg ;)

Skrevet

Min brudekjole kostet 7800kr,enkelt klassisk kjole :engel:

Skrevet (endret)

Min kostet 10.900kr

(Den ble kjøpt brukt i salong - ny pris var 18.900kr)

Endret av *Emma*
Skrevet

Min kostet 9000, helt ny og spesialdesignet for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...