Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sånne åpne tær sko, og lurer da på om jeg skal gå for hvite eller hudfargede stay-ups.. Har kjøpt begge deler, sånne open toe strømper uten den sømmen. men er litt redd det vil se rart ut med hvite. Hva ville dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

Det er en annen tråd om dette også nå. ;)

Jeg velger å gå uten strømper, jeg har også åpne sko. Skal få pedikyr, og jeg tror det ser penest ut uten strømper. Men på min kjole hadde det uansett ikke spilt noen rolle, for ingen ser føttene mine likevel. Så det er ikke akkurat nødvendig å tenke så hardt over saken.

Endret av Veronica Mars
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er penest med hudfargede strømper. Synes hvite er litt 80/90-talls, liksom...

Men vil anbefale å bruke strømper uansett. Dersom det blir en varm dag, blir du fort hoven i føttene, og da ber man om gnagesår hvis man går barbent i skoene. :tristbla: Når man skal gå i de samme skoene hele dagen, hovner man fort opp selv om det ikke er veldig varmt heller. Strømper anbefales derfor - uansett farge ;)

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Jeg synes det er penest med hudfargede strømper. Synes hvite er litt 80/90-talls, liksom...

Men vil anbefale å bruke strømper uansett. Dersom det blir en varm dag, blir du fort hoven i føttene, og da ber man om gnagesår hvis man går barbent i skoene. :tristbla: Når man skal gå i de samme skoene hele dagen, hovner man fort opp selv om det ikke er veldig varmt heller. Strømper anbefales derfor - uansett farge ;)

Hmm, det er vel egentlig et godt poeng. Det var svigermor og mamma som mente at jeg kunne gå uten, men jeg har egentlig lett for å få gnagsår, så kanskje jeg skal revurdere. :forvirret:

Skrevet
Hmm, det er vel egentlig et godt poeng. Det var svigermor og mamma som mente at jeg kunne gå uten, men jeg har egentlig lett for å få gnagsår, så kanskje jeg skal revurdere. :forvirret:

Har du lett for å få gnagesår, ville jeg nok revurdert, ja. Men hvis du vil gå barbent, kan du jo alltids ta med strømper og ta dem på dersom du kjenner at gnagesårende kommer snikende ;)

Skrevet

Et forslag er å kjøpe type "sandal toe" på Lindex, finnes som stay up.

Disse er veldig tynne og nærmest usynlige, så slipper du gnagsår.

Skrevet

Jeg har kjøpt hvite fordi undertøyet mitt er hvitt, og jeg har korsett med strømpeholder festet på.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hørt at strømpeholdere er utrolig krongelete hvis man skal på do i løpet av dagen. Vanskelig nok med svær brudekjole om man ikke ha strømpeholder også.

Jeg kunne ta av festene til strømepholderene og kun bruke de til moro etter festen :tommel:

Brukte stay ups.

Gjest Elfrida
Skrevet
Jeg har hørt at strømpeholdere er utrolig krongelete hvis man skal på do i løpet av dagen. Vanskelig nok med svær brudekjole om man ikke ha strømpeholder også.
En ordentlig hofteholde sitter godt, men bør være elastisk nok til å trekke ned over hoftene slik at man kan gå på do like enkelt som å bare trekke ned trusa. Noen har trusa utenpå hofteholderen, det kan være lurt hvis man har korsett med stropper f.eks. Eller bare droppe trusa, da blir det i hvert fall enkelt å gå på do.
Skrevet

Min strømpeholder satt fast i korsettet, men det var ikkenoe problem å få gjort sitt fornødne av den grunn. Må ikke ha trusa helt ned på knærne.... ;)

Skrevet

Jeg kunne ta av festene til strømepholderene og kun bruke de til moro etter festen :tommel:

Brukte stay ups.

Trusa utforbi holderen er jeg blitt anbefalt. :ler:

Gjest Elastica
Skrevet

Uten strømper er det fineste, til nød tynne hudfargede. Syns jeg.

Skrevet

Jeg ville ikke brukt strømper i sko m åpen tå. Det syns jeg ikke er noe fint.

Skrevet

Bare føtter i åpne sko er det eneste som går, synes jeg. Og hvite strømper er ikke pent, uansett.

Piglet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...