Gå til innhold

Silkepapir til pakking ifm. flytting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet de har det på Binders men finnes det tilsvarende i andre butikker ?

Samme spm. gjelder også bobleplast.

Noen som har kjøpt dette via flyttebyrå - såfall hvordan er prisene der?

Har noen abefalinger på flyttebyrå i Oslo blir jeg glad for tips på det også :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ville kjøpt det hos Binders. Prisene er ok. Ellers vil jeg tippe de har det andre steder hvor de selger stor kvanta og er velassorterte.

vi fikk vårt gjennom flyttebyrå. Vet ikke hvordan prisene var. valgte dette fordi det var enklest.

Brukte majortrans på flyttingen (langdistanse). Fornøyd, men det finnes helt sikkert rimeligere alternativer.

Skrevet

Hvis du ikke vil bruke mye penger på siklepapir kan du bruke gamle aviser, litt billigere om dere allikevell kjøper avisene=P

Skrevet
Hvis du ikke vil bruke mye penger på siklepapir kan du bruke gamle aviser, litt billigere om dere allikevell kjøper avisene=P

Er litt greit å slippe å vaske alt etter flytting. Silkepapiret fra Binders koster ikke allverden heller.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg ville brukt aviser, funker som bare det. På jobben min ligger det alltid aviser å slenger som kundene kan lese og når dem ble for gamle tok jeg dem med hjem og pakket tallerkner o.l inn i dem ;) Om dere ikke gidder å kjøpe aviser bare for det vil sikkert butikken gi de bort når den stenger for kvelden.

Gjest Tweek
Skrevet
Er litt greit å slippe å vaske alt etter flytting. Silkepapiret fra Binders koster ikke allverden heller.

Hvorfor må man vaske det? Det blir jo ikke skittent av å bli pakket inn i aviser.

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)
Hvorfor må man vaske det? Det blir jo ikke skittent av å bli pakket inn i aviser.

Å?

Når hendene blir fullstendig møkkete når man pakker det inn er det vel logisk at det innpakkede blir skittent også.

Jeg har brukt silkepapir siden jeg oppdaget det. Jeg synes det er enklere å pakke også (siden man i alle fall ikke blir skitten selv).

Jeg har ikke brukt bobleplast, men det funker sikkert det også, bortsett fra at silkepapiret er mer miljøvennlig.

Jeg har pleid å kjøpe det på Binders.

Endret av Blondie65
Gjest Tweek
Skrevet

Mer miljøvennlig igjen er å ikke kjøpe mer papir men bruke det som allerede er blitt brukt

Gjest Blondie65
Skrevet
Mer miljøvennlig igjen er å ikke kjøpe mer papir men bruke det som allerede er blitt brukt

Forutsatt at du har det tilgjengelig. Skal du kjøre rundt til alle vennene dine for å få tak i deres aviser så går vinningen raskt opp i spinningen.

Papir er uansett veldig resirkulerbart. Det samme er faktisk plast, i enda større grad enn papir (100% gjennvinningsgrad faktisk).

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...