Iset Skrevet 14. mars 2003 #1 Skrevet 14. mars 2003 jeg har søren meg aldri sett så mange gravide som denne måneden, med termin i november. har det ligget noe i luften eller???? november klubben på SM har jo blitt fylt heelt opp i løpet av et par dager jo.... spennende dette her masse klemmer fra Iset 5+0
fruenge Skrevet 14. mars 2003 #2 Skrevet 14. mars 2003 ja, ikke sant, februar er vel bare en god k***** måned da. Huff da, stygt sagt. Men jeg gleder meg hvertfall over spiren i magen og synes det er hyggelig med så mange andre som er i samme situasjon. Jeg kommer sikkert til å stille tusen spm underveis frodi dette er min første, til tross for at jeg er 34 år.
Gjest Hilde K S Skrevet 15. mars 2003 #3 Skrevet 15. mars 2003 Jeg og¨å la merke til at det bare poppet opp gravide i løpet av kort tid. Se tråd "novemberklubb " Tror vi kom til 13 av oss med termin i november. Hva er SM, Iset ? Jeg har bare hørt om barnimagen og snartgravid dotcom..... Fru enge, man har tusen spørsmål selv om man har født før, men jeg hjelper deg gjerne der jeg vet noe !
asterix Skrevet 15. mars 2003 #4 Skrevet 15. mars 2003 Hva er SM, Iset ? Jeg har bare hørt om barnimagen og snartgravid dotcom..... SM er snartmamma.com, "en av søstersitene" til snartgravid.com. Og når du har født kan NM: nybaktmamma.com være av interesse.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2003 #5 Skrevet 15. mars 2003 Hei; vel her jeg bor er det "INGEN" som har termin i november. Tror nok det bare er tilfeldigvis her på nettet kanskje. Fra april til august fødes det MANGE barn her i landet, og JUNI er nok baby-boom måneden iår... desverre for dere som syens at det var "kult" at mange skulle ha i november. Ha en strålende dag :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå