Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hva skal dere bruke. Strømpebukse eller knestrømper? Hvite eller solbrun?
Branna Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Ingen av delene, skal bruke hvite stay-ups, de går til langt opp på låret. Det er mye finere enn både strømpebukse og knestrømper, og er behagelige å ha på seg, synes jeg. Det er vel ikke så mange som bruker strømpebukser eller knestrømper under brudekjolen lenger.
mamma_mia Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Skal også ha hvite stay-ups som Branna Synes det er penest..
Gjest Veronica Mars Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg tenkte faktisk at jeg skulle gå uten. Har åpne sko, og skal få pedikyr, så det ser vel best ut uten strømper. Ikke at noen kan se føttene mine under kjolen uansett, men...
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Hvor kjøper dere stay- ups, og hvor mye koster det? Ser for meg at det "siger" ned har aldri brukt det!
Gjest Neria Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Du får kjøpt stay-ups i nesten alle klesbutikker, f.eks H&M, Lindex, Kapahl osv. eller i undetøysbutikker. Stayupsene har en silikonkant øverst sånn at de ikke sklir ned. Kjøp deg et par og prøv å gå med dem en dag så ser du at de ikke sklir I tillegg syns sansynligvis din tilkommende at stayups ser fint ut, de har en vanligvis en fin blondekant øverst og kan se flotte ut sammen med stilig undertøy
Frey Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Stayups får du kjøpt "overalt". Fra femtilappen hos HM til flere hundre kroner i parfymerier og undertøysforretninger. Synes de fleste sitter godt jeg (kan ikke huske at noen har sklidd ned for meg noen gang). Det er dog lurt å velge noen med brede eller flere silikonstriper i da disse føles mer behagelige. hvis man vil ha dem sittende høyt opp på låret er det lurt å kjøpe en størrelse større enn normalt gjør. Husk også å ikke bruke fuktighetskrem på den delen av låret, hvis du gjør det kan de skli ned. Ellers kan man kombinere de med strømpeholdere, noe som er litt mer sexy i mine øyne og man får da en "tilleggssikring" hvis man sitter og føler litt ubehag/frykt for at de skal skli ned
kathrine79 Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Ellers kan man kombinere de med strømpeholdere, noe som er litt mer sexy i mine øyne og man får da en "tilleggssikring" hvis man sitter og føler litt ubehag/frykt for at de skal skli ned Går det å feste hofteholder på stay ups? Prøvde det en gang, og fikk det ikke til fordi det ble for tykt med silikonstripen i de små klipsene. Jeg hade korsette med strømpeholdere og ivoryfargede strømper uten stay up. Det var veldig behagelig, ikkenoe som strammet og slapp å bekymre meg for at strømpene skulle skli ned (selv om det aldri har skjedd, men det hadde jo vært typisk den dagen). Om jeg skulle hatt stay ups ville jeg definitivt lagt i 50-100 kroner til og kjøpt på spesialbutikk. disse har en mye bedre kvalitet og sitter bedre. Der får man også offwhite strømper istedet for kritthvite, så slipper man "blåe" ben.
Frey Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Det kommer an på blondekanten om dette lar seg kombinere. Noen har litt mer blonde over silikonstripen enn andre - og noen har veldig tynne silikonstriper slik at man kan gå forbi disse og feste nedenfor. Men det er ikke nødvendig nei
mowgli Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Jeg skal ha off-white stay ups kjøpt på Kappahl til 59 kroner. Har "prøvegått" dem noen timer og de satt som støpt hele tiden og var veldig behagelige på!
naley Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har kjopt noen hvite stay ups på lindex tror jeg det var. Men vet ikke om de skal brukes, er varmt nok på den dagen (er jo ikke synlig egentlig) Men kjøpt en hofteholder, har hatt dårlige erfaringer med at mine sklir ned etter noen timer. Mine stay ups fungerte med hofteholderen. Blir det ikke strømper på dagen får jeg fikse noe til kvelden når han skal ta av meg kjolen
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Som oftest er det lagd egne stay ups til slike som skal brukes med hofteholder.
*Emma* Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har brukt stay-ups ørten gangen og kun ett par har sklidd ned...det var noe super billig 2 i pakken greier fra H&M. Alt annet (også fra H&M har sittet hele kvelden.) Jeg hadde stay-ups under brudekjolen...
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Jeg skal ha bare ben... Piglet Men vær obs på gnagesår - de kommer mye fortere når man bare ben enn med strømper - særlig når det er litt varmt og/eller man går i de samme skoene hele dagen. Føttene hovner gjerne litt opp...
kathrine79 Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Men vær obs på gnagesår - de kommer mye fortere når man bare ben enn med strømper - særlig når det er litt varmt og/eller man går i de samme skoene hele dagen. Føttene hovner gjerne litt opp... Man får kjøpte en sånn stift som motvirker gnagsår på apoteket, fra Compeed.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 Man får kjøpte en sånn stift som motvirker gnagsår på apoteket, fra Compeed. Jeg hadde ikke tatt sjansen, med mindre skoene var veldig godt inngått. Men det er jo forskjell på hvor lett man får gnagesår, da. Det går sikker fint
*Emma* Skrevet 5. juli 2007 #18 Skrevet 5. juli 2007 Det er da ikke noeproblem -som regel- å gå barbeint. Jeg går nesten alltid uten strømper/sokker om sommern....har veldig sjelden gnagsår.
kathrine79 Skrevet 5. juli 2007 #19 Skrevet 5. juli 2007 Jeg hadde ikke tatt sjansen, med mindre skoene var veldig godt inngått. Men det er jo forskjell på hvor lett man får gnagesår, da. Det går sikker fint Piglet kjenner nok sine egne føtter godt nok til å avgjøre det
Floja Felíz Skrevet 5. juli 2007 #20 Skrevet 5. juli 2007 Ellers kan man kombinere de med strømpeholdere, noe som er litt mer sexy i mine øyne og man får da en "tilleggssikring" hvis man sitter og føler litt ubehag/frykt for at de skal skli ned Det funker, jeg har gjort det mange ganger. Du kan lage et lite hull til holderen mellom silikonstripene. Der er stoffet tykt og rakner ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå