Gjest Kristin_ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 K&T oversvømmes av tråder som enten bare er laget fordi TS ikke gidder å bruke google, eller bruke søkefunksjonen. Jeg har en stund snust på å lage en slags guide, med de spørsmålene som ofte blir stilt, linker til tråder der emner har vært oppe før, linker til gode nettsider, guider etc. I tillegg kan det være en mulighet for at andre brukere kan foreslå ting som skal inn etc. Noen interesserte? Jeg gidder nemlig ikke sette igang med noe sånt med mindre folk vil ha det
Gjest Blondie65 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 K&T oversvømmes av tråder som enten bare er laget fordi TS ikke gidder å bruke google, eller bruke søkefunksjonen. Jeg har en stund snust på å lage en slags guide, med de spørsmålene som ofte blir stilt, linker til tråder der emner har vært oppe før, linker til gode nettsider, guider etc. I tillegg kan det være en mulighet for at andre brukere kan foreslå ting som skal inn etc. Noen interesserte? Jeg gidder nemlig ikke sette igang med noe sånt med mindre folk vil ha det Ja takk
Midna Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Kjempegod idé!! Jeg ville i hvertfall blitt kjempeglad for en slik guide
Gjest Kristin_ Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hmm... Da skal jeg begynne å snekre litt på en ved ledige stunder. Håper jeg kan få en moderator til å fikse sticky også eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå