Gå til innhold

Siviløkonomstudiet - masterdelen

Snupsi79

Anbefalte innlegg

Hvor mye forelesning i uken er det på masterstudiet år 4?

Er det noen hele dager fri, eller er det forelesning hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du velger jo fagene selv. Om du vil få noen hele dager fri vil jo avhenge av når de fagene du velger går.. Dette vet du gjerne ikke før semesterstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg. Men sånn ca hvor mange timers undervisning er det i uken? Er det veldig tøffe fag( på de obligatoriske emnene)?

Hvis noen kan se her blir jeg veldig glad :) :

http://web.bi.no/info/studinfo2007.nsf/5cc...33;OpenDocument

Her er kursplanen. Jeg forstår at M = mandatory og at E=elective. Men i semester 5 og 6 er det jo krysset av for svært få....hva gjør studentene i disse semestrene?

Endret av Snupsi79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på kursbeskrivelsen til de ulike fagene så står det jo der... Kikket bare innom et par av dem og alle de jeg var innom hadde 36 timer undervisning i løpet av et semester. Noe som vil gi rundt 3 timer undervisning i uken. Så vidt jeg vet tar en 5 fag i semesteret på BI, noe som gir ca 15 timer undervisning i uken. Om du har forelesninger hver dag eller ikke vet jeg ikke, det varierer nok ut fra hvilke valgfrie fag du velger. Har de ikke kommet ut med timeplanen enda?

Det siste semesteret eller to skal det vel skrives en masteroppgave, derfor få fag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...