Devana Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Nå har jeg og sambo meldt oss som fosterhjem til dyrebeskyttelsen. Noen som har erfaring med dette?
Gjest DyneTryne Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Egentlig ikke, men er det dere som "oppbevarer" kattene til noen kjøper dem, eller adopterer dere? Så bra å lese om at andre også gjør det, spesielt på sommeren når folk kaster kattene sine i en pappeske og setter dem i veikanten!
Devana Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Egentlig ikke, men er det dere som "oppbevarer" kattene til noen kjøper dem, eller adopterer dere? Så bra å lese om at andre også gjør det, spesielt på sommeren når folk kaster kattene sine i en pappeske og setter dem i veikanten! Ja, det blir på en måte som "oppbevaringssted" til de får permanente hjem. Jeg leste i avisa idag at dyrebeskyttelsen hadde fullt hus og ikke kunne ta inn flere, så da meldte vi oss med en gang.
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Søsteren min er det. Hun tar vare på en hund til noen vil kjøpe den. Det er flott at noen gjør sånt.
venus* Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har vært det, og har i grunnen litt blandede følelser angående det. Følte ofte et press om at JEG skulle finne hjem til kattene. Og det var også slik vi endte opp med en redd kattunge selv. Men han er verdens skjønneste, så vi er fornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå