Gå til innhold

Stress :o(

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nå vært stresse i an laaaang periode, og i fjor sommer fikk jeg en ustoppelig kvalme som ennå ikke er gått helt over (ca. 8 mnd siden)

Jeg var også dårlig i magen, og har jevnlig hatt plager som soppinfeksjoner, og nå i det siste enorme kjevespenninger og vondt i nakken. Jeg er sliten, og føler meg syk.

Finnes det medisiner jeg kan få for å roe meg ned? Noen med erfaring?

Jeg kunne ha skrevet et meget langt innlegg om mine plager, men jeg regner med at dette er opplysninger nok for eventuelle svar :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det medisiner jeg kan få for å roe meg ned? Noen med erfaring?

!

Den beste håndteringen mot stress er nok et kurs / terapi i mestring av stress. Ingen medisiner vil lære deg å takle stresset, men de kan dempe stresset - men det bare forskyver problemet. Du må heller ta tak i det, for så og overvinne problemet. Jeg har selv en kompis som går til psykolog for å meste stresset - jeg har tro på denne behandlingen

Skrevet

Japp.. Dette kan du kurere lett.

Mamma var stresset over en veldig lang periode og fikk soppinfeksjoner i kroppen(ubalanse).

Vonde og stive muskler kommer gjerne fra stress.

Jeg anbefaler deg å ta en tur til en homeopat. Han kan hjelpe deg med sopp-problemet ditt og kanskje for de andre tingene. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg anbefaler å gå til en kinesiolog,

de kan ordne opp i mye!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...