Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #1 Skrevet 14. mars 2003 Jeg har nå vært stresse i an laaaang periode, og i fjor sommer fikk jeg en ustoppelig kvalme som ennå ikke er gått helt over (ca. 8 mnd siden) Jeg var også dårlig i magen, og har jevnlig hatt plager som soppinfeksjoner, og nå i det siste enorme kjevespenninger og vondt i nakken. Jeg er sliten, og føler meg syk. Finnes det medisiner jeg kan få for å roe meg ned? Noen med erfaring? Jeg kunne ha skrevet et meget langt innlegg om mine plager, men jeg regner med at dette er opplysninger nok for eventuelle svar På forhånd takk!
Gjest care Skrevet 14. mars 2003 #2 Skrevet 14. mars 2003 Finnes det medisiner jeg kan få for å roe meg ned? Noen med erfaring? ! Den beste håndteringen mot stress er nok et kurs / terapi i mestring av stress. Ingen medisiner vil lære deg å takle stresset, men de kan dempe stresset - men det bare forskyver problemet. Du må heller ta tak i det, for så og overvinne problemet. Jeg har selv en kompis som går til psykolog for å meste stresset - jeg har tro på denne behandlingen
jordbær Skrevet 14. mars 2003 #3 Skrevet 14. mars 2003 Japp.. Dette kan du kurere lett. Mamma var stresset over en veldig lang periode og fikk soppinfeksjoner i kroppen(ubalanse). Vonde og stive muskler kommer gjerne fra stress. Jeg anbefaler deg å ta en tur til en homeopat. Han kan hjelpe deg med sopp-problemet ditt og kanskje for de andre tingene.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #4 Skrevet 16. mars 2003 Jeg anbefaler å gå til en kinesiolog, de kan ordne opp i mye! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå