Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg trenger nye sko, skal se OK pene ut, men ikke være for høy hel. Har sett på følgende sko: sko 1 Sko 2 sko 3 sko 4 sko 5 sko 6 Noen med forslag om fine sko?
Gjest Pax Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg likte egentlig ingen, sorry, men hvis jeg måtte velge hadde jeg valgt det siste parret.
Gjest Skya Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg synes nr. 4 og 5 var finest. Kunne faktisk ha tenkt meg de selv.
Gjest Tweek Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Likte heller ingen spesielle og ville ikke kjøpt noen av dem. Men hvis jeg måtte ha et par ville jeg gått for nr 5
Gjest Deception Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har par nr. 4, men egentlig er det skikkelige drittsko; puster null og niks, så man blir klam på beina og fryser, og dessuten ble de veldig fort slitt, så jeg kommer nok til å kaste dem.
Drua Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg likte ingen av de. Må det være sånne støvlett-aktige da? Nå er det jo sommer, og ikke veldig vanskelig å finne ballerinasko eller loafers for eksempel. Hvis du synes ballerinasko blir for lavt, finnes det jo alternativer som disse eller disse med behagelig hæl ? Endret 4. juli 2007 av Drua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå