ehv61 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Erfaringer mottas med takk Er stor fan av hudpleieserien derfra,men vet ikke noe om foundationen deres. Skulle ønske de hadde annen sminke også
Nemesis Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Kan du ikke gå innom en hudpleier og spørre om du kan få noen tester? Det gjorde jeg, men fant ut at jeg ikke ville ha den foundationen likevel.
Gjest Deception Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg syntes ikke fargene var noe fine... Hvis du er ute etter noe som er bra for huden, kan du like gjerne velge mineralfoundation.
ehv61 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 Hmmm.Dette høres ikke lovende ut.Ingen hudpleier som har dermagogica i nerheten av meg. Jeg pleier å kjøpe på nett. Har id sin foundation,men synes det er noe søl med dette pulveret. fargen er alle tiders den,men jeg er en kremfreak uten sidestykke
kathrine79 Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Har ikke prøvd Dermalogica, men har aldri vært veldig glad i foundation. Jeg men ble sminket med Kanebo sin, den kan jeg definitivt anbefale!!!
Chic' Wilma Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Hmmm.Dette høres ikke lovende ut.Ingen hudpleier som har dermagogica i nerheten av meg. Jeg pleier å kjøpe på nett. Har id sin foundation,men synes det er noe søl med dette pulveret. fargen er alle tiders den,men jeg er en kremfreak uten sidestykke Du kan jo blande mineralpudderet inn i dagkremen din og vips har du kremfoundation
ehv61 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2007 Chic`Wilma.Du er et geni Kan ellers si at jeg ALDRI bruker annet i trynet enn ting fra hudpleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå