Yme Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Betaler dere for det, eller har dere gratis konto? Hva er det som gjør at dere syns det spillet er kult? Jeg prøvde det litt, men jeg syns det var ganske klønete. Det var vansklig å lage en avatar som så ok ut (å med 30 år spillerfaring, så har jeg litt erfaring med å lage avatarer). Spillmotorn var elendig, å det tok lang tid før jeg kunne lese tipsene som kom opp på skjermen, fordi spillet måtte laste det ned, akkurat som en tekstur :S (lurer på om det kansje gikk litt treigt, fordi jeg ikke betaler noe for å spille det. De som betaler får vel raskere linje, ellerno) Det var vansklig styring, og dårlige animasjoner også, å hvorfor har jeg ikke lov til å være naken!?! Det var gøy å fly rundt, da Endret 3. juli 2007 av Yme
Gjest DyneTryne Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg fikk også klage for å være naken.. animerte figurer er ikke nakne, de er jo bare pixler med hudfarge! Argh.. har vært innom noen ganger sist uke men da var det tomt..
Cata Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 har vært innom noen ganger sist uke men da var det tomt.. Neida, jeg var innom men da "sov" du. (Du sto som Away)
Gjest StockDama Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Å lage en ok avatar er ikke så vanskelig, du må bare finne noen gode skins så ikke den ser helt rævva ut =D man burde også invistere litt i hår og slikt, for det håret man lager selv er helt forferdelig. KGhuset er jo huset il kvinneguiden, det har 2 plasser du kan "campe" og tjene opp litt penger, 2 L pr 10 min... Når man betaler får man ikke noen raskere linje, går like tregt som på gratisversjonen, forskjellen er bare at man får et lite ukentlig stipend og eiendom å bygge hus på.
Isolde Cioc Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 For å finne frem til Kvinneguiden i Second Life, kan man trykke Ctrl+F (når man er innlogget i SEcond Life) og deretter søke på Kvinneguiden eller Edda Media.
Yme Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Å lage en ok avatar er ikke så vanskelig, du må bare finne noen gode skins så ikke den ser helt rævva ut =D man burde også invistere litt i hår og slikt, for det håret man lager selv er helt forferdelig. KGhuset er jo huset il kvinneguiden, det har 2 plasser du kan "campe" og tjene opp litt penger, 2 L pr 10 min... Når man betaler får man ikke noen raskere linje, går like tregt som på gratisversjonen, forskjellen er bare at man får et lite ukentlig stipend og eiendom å bygge hus på. Nettop. Man må få tak i noen gode skins... Det betyr ar det ikker lett å lage en bra avatr, når andre må gjøre det for deg Koster sikkert penger og, å jeg nekter å betale for det spillet der, ass... De burde vurdere å fikse noen av problemene med motorn og sånt. Jeg skal sjekke om jeg greier å finne det huset, så skal jeg stå der i ukesvis, å bare spare opp penger! Når jeg har stått der i 3 år, skal jeg ta ut pengene i ekte, norkse kroner, så skal jeg bruke dem på bommul. (får sikkert 30 kr, ellerno )
Yme Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2007 Hvem er det som har lagd huset, a? Det var jo skikkelig stilig!
Gjest StockDama Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Hehe, vel, SL ga meg egentlig ingenting, så jeg har meldt meg ut av det, men koselig er det der. Og jeg trur det er Isolde som har bygd det...er ikke helt sikker.
Yme Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2007 Det blei litt som msn med grafikk. Det var litt kult da... Hvertfal når man denger folk med pute, så dem flyr langt ut på havet! hehehe
Gjest DyneTryne Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Neida, jeg var innom men da "sov" du. (Du sto som Away) Åh! Men jeg hadde sikkert gitt opp, og gått fra pcen og så logget den av selv.. og jeg som har fått så fint nytt hår a gitt!
Cata Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Det blei litt som msn med grafikk. Det var litt kult da... Hvertfal når man denger folk med pute, så dem flyr langt ut på havet! hehehe Det var meg som fløy på havet, din putekrigbanditt :slåss:.
Yme Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2007 Det er sån som skjer det, når du ikke greier å slå tilbake! Håper du veit at det er fordi du er jente, og fordi du automatisk bare er dårligere pga det.
Cata Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Jeg slo tilbake, så det så. (Jeg traff bare ikke fordi jeg løp så fort.)
Yme Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. juli 2007 Jeg slo tilbake, så det så. (Jeg traff bare ikke fordi jeg er jente.)
Cata Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Premieplaigiator!!!!! Endret 5. juli 2007 av Cata
Gjest Reven Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 Og hvem var det som skaffa de putene??? :slåss:
Yme Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. juli 2007 Hu med den deilige pixelrumpa! Hvis jeg drar til en av de stedene hvor det samler seg masse folk. Kan jeg denge tilfeldige folk, da? Feks. folk som bare står å prøver å ha en samtale.... PS. Hvor i HÆRRRRVETE har det blitt av skjarmørsmajlien!?!?
Yme Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 8. juli 2007 Bare hyggelig! Du skal ha for at du er en god "skulptør" Nå har jeg finni et aant sånt onlinespill som jeg skal prøve. Det er sån at man skal løse gåter og sånne ting, så det tror jeg er kult. Hvis det er noen som har testa Myst spillene, så er det sån, barat online, så man kan ha meg seg mange venner for å utforske ruiner av en gamel sivilisasjon. Tror det er kult! Jeg kan raportere når jeg har prøvd det. De har sån gratis versjon, så man får se om man liker det, før man bestemmer seg for å kjøpe.' http://www.gametap.com/home/myst/index.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå