Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på dater'n med en fyr i over en måned nå, dvs. vi vanker sammen hver eneste dag. Lager middag sammen, går på kafé, er sammen med hverandres venner, eller er bare hjemme hos hverandre, noe som innebærer kos og kyss. Foreldrene hans vet om meg. Mine vet om ham. Likevel... Vi er ikke sammen. Eller er vi det? Tok det nylig opp med ham. Han er litt redd for å bare hoppe uti et forhold, trenger litt mer tid til bli kjent før det blir offisielt. Derfor leier vi f.eks. ikke hverandre når vi er i nærheten av venner, selv om de jo vet at det er noe på gang mellom oss. Hender vi gjør det ute, men da er det på steder hvor vi vet at kjentfolk ikke vanker. Ble litt redd da han sa han trengte mer tid, selv om dette er en fyr som jeg kan si ganske sikkert er en kar som ikke leker med andres følelser. Men jeg har blitt såret mange gange tidligere på dette området. Er ei normalt pen og oppegående jente, men av en eller annen grunn har jeg bare støtet borti mannfolk som bare vil ha meg der for det fysiske og midlertid selskap. Bør det blinke noen varsellamper her?

Han er 29. Jeg er 25.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pjusk
Skrevet
Han er litt redd for å bare hoppe uti et forhold, trenger litt mer tid til bli kjent før det blir offisielt. Derfor leier vi f.eks. ikke hverandre når vi er i nærheten av venner, selv om de jo vet at det er noe på gang mellom oss. Hender vi gjør det ute, men da er det på steder hvor vi vet at kjentfolk ikke vanker.

Og han er 29 år?

Her hadde iallefall mine varsellamper lyst veldig sterkt!

Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet
Og han er 29 år?

Her hadde iallefall mine varsellamper lyst veldig sterkt!

Det er helt klart noe galt. Men det behøver ikke være verre enn at han også har noen dårlige erfaringer og er usikker. Snakke sammen er vel cluet her som alltid..

Gjest Gjest_Bulla_*
Skrevet

Er det galt at en fyr på 29 år etter 1 mnd ikke enda føler seg klar for å kalle det de har ett forhold..?Jeg synes 1 mnd var ganske kort tid..Synes det er mer naturlig at man sier slikt når man er 29 enn når man er 19 f.eks..

Gjest Pjusk
Skrevet

Jeg synes ikke det er galt at noen tar det rolig mht å gå inn i et nytt forhold uansett om er 29 eller 69 år.

Men jeg synes at det er rart at de må passe på at de er steder der ingen kjente kan se dem for at de i det kan leie hverandre.

Gjest Gjest
Skrevet

Sett han på en prøve.

Virk likegyldig.

Skrevet (endret)

Hallo nå burde du respektere hans ønske om å finne ut om du er den riktige jenta for ham, eller om du er ei stressa dama som er mer hypp på type, enn gutten.

Jeg hadde ikke giddet å blitt sammen med en jente før i hvertfall tre måneder, og hvis hun ikke har vært trofast den korte tia er hun ikke værdt å satse på.

Endret av waco
Skrevet

man tilbringer tid sammen HVER dag... Man leier hender (selv om det bare er på steder man ikke bli sett...)...Sex ??? Dette lukter forhold lang vei, kall det hva du vil...Om det er seriøst eller ikke - Nei se det er det litt for tidlig å vite Men det var vel heller ikke det du lurte på , eller var det ?

Det hele koker vel ned til hva du legger i ordet kjærester....

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Så lenge han sier at han trenger mer tid er dere jo ikke kjærester ennå. Jeg vil tro han har blitt brent før, og vil nå vente litt for å finne ut om du virkelig er noe å satse på, og det må han da få lov til. Etter to-tre måneder bør han begynne å vite hva han vil.

Synes derimot også at det er litt rart at han ikke vil leie hender når noen dere kjenner kan se dere. Hvorfor skulle det spille noen rolle? :klø:

Skrevet

Takk for svar!

Han har ikke blitt brent på dette tidligere, det skyldes at han bare har vært i korte og få forhold. Men han har en innstilling til forhold generelt at når han først går inn i noe, så vil han at det skal være med det formål at det kan utvikle seg til å bli noe seriøst. Derfor er det viktig for ham å bruke mer tid nå. Og slik vil jeg óg at det skal være! :)

Men det er klart.... Jeg HAR blitt brent tidligere, derfor merker jeg at jeg fort blir redd når han sier at han trenger mer tid. Men han har ikke tvil i forhold til oss fikk jeg nettopp bekreftet, og jeg kan også være trygg på ham sier han. Han vil bare ikke forhaste det hele. Han trenger enkelt og greit mer tid.

Denne leiinga dreier seg vel rett og slett om at han ikke er vant til forhold, og derfor holder han litt tilbake på den biten før det evt. blir offisielt. Men synes jo det er litt merkelig selv... Selv om jeg vet at han ikke skammer seg over meg. :)

Skrevet

I mine øyne må det vel være bare ett pluss at du vet at han ikke hopper rett inn i forhold med en gang, han ønsker tid til å bli kjent, han ønsker altså tid til å faktisk bli godt kjent med deg, se at dere passer så godt sammen som han sikkert FØLER at dere gjør, bare for å være sikker før han hopper inn i noe.

har han hatt korte forhold tidligere, kan det vel hende han har hoppet fortere inn i ting en hva som har vist seg å være lurt, og nå vil han gjøre ting annerledes.

Personlig ville jeg ikke sett en eneste varsellampe pga dette, for den dagen dere da faktisk ER ett par, så vet du at det ikke er noe forhastet over noe av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...