Gå til innhold

Hva gjør du..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på å gå på veggen av regnværet, og trenger litt input til hva man kan finne på, både alene og sammen med andre.

Venter spent på dine beste regnværstips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt å gå en lang tur i skogen i dag, i stedet ser jeg på dokumentarer jeg har lastet ned og hekler.

Skrevet

Finner meg en god bok og kryper opp i sofaen med den.

Tar på regntøy og går tur med hunden.

Ser på TV.

Rett og slett koser meg over å være inne og se ut.

Jeg liker regnvær, bare ikke for lenge om gangen.

Gjest StockDama
Skrevet

ser på filmer, xena =p, spiller og plager vettet av typen.

Skrevet

Lever vel stort sett som vanlig. I går var jeg på Ikea, i kveld skal jeg på StandUp og i morgen må jeg jobbe overtid...

Men hadde jeg harr fri, så hadde jeg nok benyttet anledningen til å besøke noen av museene jeg aldri rekker innom ellers. Men det avhenger jo av at man bor i nærheten av et museum, da.

Ellers er det jo perfekt å sitte inne med et håndarbeid, scrapbooking eller et puslespill (om du er tålmodig nok) :)

Skrevet

Gjør ikke så mye forskjellig fra en hvilken som helst annen hjemme-kveld.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Leser en bok, ser en film, går tur i regntøy, ringer venner/familie, setter bilder inn i fotoalbum, vasker/rydder, baker noe godt til å ha i fryseren. Masse man kan finne på :)

Skrevet

Ser på tv/film, leser, surfer, legger puslespill, går på kjøpesenteret, drar på besøk til venner eller får besøk av venner, kino/teater, går på kafè, gjør unna litt husarbeid ++++

Jeg bruker ofte regnet som unnskyldning for å være lat. Men jeg blir ofte rastløs etter mange "innedager". Og jeg er faktisk vanntett. Så om det ikke regner så mye så kan jeg driste meg til en sykkel- eller joggetur.

Gjest Tweek
Skrevet

Akkurat denne sommeren kunne jeg godt tenke meg litt dårlig vær så er det større sannsynlighet for at jeg får gjort ferdig skolearbeid :ler:

Skrevet

Jeg elsker å være ute i regnvær! Da er det på med gode klær og ut og leke med ungene eller gå en lang tur. Inne liker jeg å lese. Hvis du har veranda med tak over anbefaler jeg en god stol, pledd og bok. Veldig koselig!

Skrevet

Hva jeg ville gjort:

Tatt på gode klær, gått en tur med hunden til jeg var passe våt og kald, kjøpt noe digg og gått hjem og tatt en god dusj. Deretter ville jeg funnet frem digget og lest en god bok eller spilt PS2. :sjarmor:

Gjest Tweek
Skrevet

Det er faktisk ganske deilig å være inne i regnet så lenge man ikke har noe ugjort utenfor. Fortiden holder jeg å på med oppussing og liker være ganske godt.

Gjest Emera
Skrevet

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg litt regn, så slipper jeg å vanne i hagen hele tiden.

Men ellers gjør jeg alt det vanlige selv om det regner. Går gjerne tur i regnet!

Gjest Jytte
Skrevet

Da er jeg inne med god samvittighet - nyter at det ikke er sol som steiker, hopper kanskje tidlig til sengs - ingenting er så deilig som å ligge under dynen når det høljer ned ute ..

Skrevet

I dag har jeg lest masse på gaiaforumet og vøre oppslukt der. Dessuten har jeg skrivd brev til typen (som han får når han kommer hjem fra roskilde, selv om vi bor sammen). Kost litt med kattene og marsvina. har dessuten lest litt i boka og tegnet litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...