Lilli1979 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Vet jeg har sett et par internettbutikker hvor de selger klær med bride og groom trykk... men nå husker jeg jo ikke hvor! Er ute etter tøfler og badekåper... Noen som har noen slike linker liggende?
kathrine79 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Vet jeg har sett et par internettbutikker hvor de selger klær med bride og groom trykk... men nå husker jeg jo ikke hvor! Er ute etter tøfler og badekåper... Noen som har noen slike linker liggende? www.kreativtbryllup.no.
*Emma* Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Du finner ende på Ebay også...jeg søkte etter noe helt annet med ordene "rhinestone + bride" og fikk opp endel ting ihvetfall...
Lilli1979 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Takk for kjappe svar Har kikka på kreativt bryllup, men de hare bare one size og jeg er ganske lav så passer ikke inn i standard størrelser... Tar gjerne i mot flere tips!
~Minni~ Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Her finnes det noe hvis du er villig til å bestille fra utlandet: www.bridalpeople.com/Fun-Stuff www.bridesvillage.com/funcap.html www.weddingaccessories.net/honeymoon_novelties.htm
Lilli1979 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 Her finnes det noe hvis du er villig til å bestille fra utlandet: www.bridalpeople.com/Fun-Stuff www.bridesvillage.com/funcap.html www.weddingaccessories.net/honeymoon_novelties.htm Akkurat det jeg var ute etter Tusen takk Minni!
~Minni~ Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Bre hyggelig å kunne hjelpe Så bra at det var det du lette etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå