Gjest Gjest_Anders_* Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 For noen år siden var bestekompisen sammen med en fæl dame, eller hun er vel egentlig ikke så fæl, men hun lekte å brukte kompisen min. Fikk han til å kjøpe ting, å danse etter hennes pipe. Også dumpa hun ham, tok han tilbake, dumpet han, gjorde han usikker, flørta med andre (og sa at hun måtte få gjøre hva hun ville) osv osv. Tilslutt dumpet hun han til fordel for en annen kar.... Kompisen min tok det utrolig tungt, han er en bra og kjekk fyr, men har ikke involvert seg ordentlig i noen siden henne, mest sånne fling. Og hver gang han blir for full så prater han om henne. Av en eller annen grunn har de hatt litt kontakt de siste årene, mest på MSN bare. Hun har hatt samboer og har nok vært litt "roligere". For ca 1 år siden brøt hun med samboeren og de har siden tilbringet mer og mer tid sammen. Jeg sa i fra til han i høst om at han måtte passe seg, for å ikke bare være en rebound. Han sa han bare traff henne i blandt og at det bare var vennskap mellom de. Men nå har han prestert å bli sammen med kjærringa igjen, og jeg er sikker på at hun bare gjør det for å kunne dumpe han igjen, for å se at hun kan tvinne han rundt lillefingeren igjen, komme helt over exen og dumpe kompisen min igjen. IOg han fortjener faen meg ikke sånn behandling. Vet ikke hva jeg skal gjøre, selvfølgelig kan jeg ikke gjørra noe, men må få opp øynene hans. Han påstår jo at alt er alnderledes denne gangen, at hun er alderledes og at de har brukt langt tid på å komme dit. Vil ikke at han skal fuckes opp igjen..
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Og han fortjener faen meg ikke sånn behandling. Når han er så dum, så fortjener han det.
wondergirl Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Hvis det er henne han vil ha, så er det faktisk ikke mye du kan få gjort. Og det er jo en liten sjanse for at hun faktisk har forandret seg. Synes du skal avvente og se om hun faktisk oppfører seg annerledes denne gangen, og om det ser ut som om de har det bra. Det kan jo tenkes at hun har kommet til fornuft og blitt mer voksen. Men hvis hun begynner å oppføre seg dårlig igjen, må du balansere på den hårfine grensen mellom å vise ham hvordan kjærester skal behandle hverandre (noen ganger er det vanskelig for de som er midt oppi det å se hvor dårlig de faktisk blir behandlet) og å støtte ham, uansett hvilke valg han gjør. Du kommer neppe noen vei med å slenge dritt om dama hans. Men du kan kanskje påpeke at "det var da ikke noe hyggelig gjort" osv - heller kritisere handlingene hennes enn å kalle henne ei "fæl dame", hvis du skjønner hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå