Gå til innhold

Pynt til bilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle finne pynt til bilen vi skal bruke, men vet ikke helt hvor jeg skal lete. Hvor kan jeg finne billige sløyfebånd osv. som er litt brede? Hva mer pynter dere bilene med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt sløyfebånd i en garnbutikk... off-white... det var kanskje ikke så bredt som vi ønsket men funker bra nok.

Penn til å skrive "NYGIFT" i bakruten på bilen fant vi på Binders idag :tommel:

Blikkbokser sliter vi litt med da.... der trenger vi noen tips... kan jo kjøpe noen hermetikkbokser med innhold og så tømme det rett i søpla kanskje :forvirret:

Skrevet

Bilstæsj finner dere på lisenett.no.

Reklamerer gjerne litt for denne butikken. Har kjøpt kjolen min der og der er det suveren service!

Skrevet (endret)

Venninna mi kjøpte bokser, bånd, bilruteklistermerke og penn på www.bryllupsbutikken.no, ikke kjøp bilpakkene!!! da får du bare masse dill dall du ikke kommer til å bruke! (erfaring!) Det mest nødvendige er bånd!

Vi skal bruke bånd, små flagg og litt bjørk, og kanskje noen bokser? Men, vi har kjøpt dette gjennom andre steder.

Endret av Kath
Skrevet
Bilstæsj finner dere på lisenett.no.

Reklamerer gjerne litt for denne butikken. Har kjøpt kjolen min der og der er det suveren service!

Kan jeg skrive under på! Disse gir 10 ganger mer service enn bryllupsbutikken! :)

Skrevet

Vi har kjøpt bredt sløyfebånd og sånn "dusk" til å ha foran på bilen på Decorium i Oslo. Kjempefint! og kostet rundt 150 tror jeg.

Skrevet

Vi kjøpte bredt hvitt bånd på en Norli-butikk, og hvit flytende kritt-tusj på en annen Norli-butikk.

Skrevet
Vi har kjøpt sløyfebånd i en garnbutikk... off-white... det var kanskje ikke så bredt som vi ønsket men funker bra nok.

Penn til å skrive "NYGIFT" i bakruten på bilen fant vi på Binders idag :tommel:

Blikkbokser sliter vi litt med da.... der trenger vi noen tips... kan jo kjøpe noen hermetikkbokser med innhold og så tømme det rett i søpla kanskje :forvirret:

Kan dere ikke ta et hermetikk måltid i stede for å kaste mat som er helt i ordne. Gi det hvertfall til hundem/katten.

Synes det er forkastelig å kjøpe blikkbokser med mat for så bare å kaste maten. Må da være noen som kan hjelpe dere å spise eller noe!!!!!

Skrevet

EN ting jeg har lurt på er om det er brudeparet eller venner som pynter og finner ut hvordan bilen skal være. Vi skal ha en gamel Ford A som er veldig fin i utgangspunktet men hadde vært koselig med nygift på bak og noen hermetikkbokser. OG skilt på vei til kirka der det sto her gifter ... seg.

Men er det brudeparet som skal ordne dette eller???

Vil gjerne ha noen erfaringer!!!

Skrevet
EN ting jeg har lurt på er om det er brudeparet eller venner som pynter og finner ut hvordan bilen skal være. Vi skal ha en gamel Ford A som er veldig fin i utgangspunktet men hadde vært koselig med nygift på bak og noen hermetikkbokser. OG skilt på vei til kirka der det sto her gifter ... seg.

Men er det brudeparet som skal ordne dette eller???

Vil gjerne ha noen erfaringer!!!

Vi leide Limousin, pyynting var med i "pakka"

Skrevet

Takk for mange svar! Jeg så ikke sløyfebånd inne på www.lisenett.no, men de fra bryllupsbutikken så jo grei ut. Dere er knupper! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...