Gå til innhold

Lus

Anbefalte innlegg

Gjest trude.lutt
Skrevet

Vi er nå inne i en runde med lus, jeg tror jeg blir... :sprettoy: ...Det virker som om lusene er blitt resistente (?)mot kuren,hva skal jeg gjøre? Har vasket,søvsuget og fryst ned klær......og grer og grer med luskam. Det er to av fire i familien som har lus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk det middelet fra apoteket som skal sitte i over natta. Denne kuren skal gjentas etter 8 dager. Mens kuren tas bør dere fryse ned puter, kammer, hårstrikker, kosedyr etc. Mellom behandlingene er det viktig å gre håret nøye med lusekam i vått hår morgen og kveld. Helsevesenet har stor tro på lusekam, og påstår at man kan bli kvitt lus bare ved å gre...

Vi hadde lus her for noen år siden. En møysommelig prosess, mye arbeid og ikke noe gøy. Tror vi drev med lusekam i 8-9 uker for å være på den sikre siden.

Lykke til - jeg misunner deg ikke...

Gjest Gjest_prinsesse villikke_*
Skrevet

Sjekk ut lusesnapperen.dk

Kjøpte denne, fra Danmark (billigere enn å kjøpe den i Norge), Veldig lett å bruke, tok først vanlig lusekur, og så brukte jeg denne de dagene jeg skulle greie håret, lettvint, og lusene forsvant.

Prinsesse villikke, (glemte å logge inn.)

Gjest Gjest
Skrevet

Signerer Kayli sitt råd.

Har vært igjennom det der tre ganger og har blitt kvitt lusa hver gang.

Nå lukter det middelet som skal sitte i håret noe helt forferdelig. Anbefaler håndkle over puta og så må du vaske puta dagen etter for å bli kvitt lukta.

Skrevet
Signerer Kayli sitt råd.

Har vært igjennom det der tre ganger og har blitt kvitt lusa hver gang.

Nå lukter det middelet som skal sitte i håret noe helt forferdelig. Anbefaler håndkle over puta og så må du vaske puta dagen etter for å bli kvitt lukta.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...