Gjest Gjest_Line_* Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Han vil ikke gå fra kona, jeg har sagt VELG- Og attpå til sender han melding om at han savner meg!!! Hufff... hva svarer jeg ham når mld *jeg savner deg* tikker inn? Noen forslag? Tydeligvis ikke mye nok, tenkte jeg jeg skulle svare, men den er kanskje for snill? Ikke vet jeg, blir sprø av dette..
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Han vil ikke gå fra kona, jeg har sagt VELG- Og attpå til sender han melding om at han savner meg!!! Hufff... hva svarer jeg ham når mld *jeg savner deg* tikker inn? Noen forslag? Tydeligvis ikke mye nok, tenkte jeg jeg skulle svare, men den er kanskje for snill? Ikke vet jeg, blir sprø av dette.. Hva med å svare: Har du gått fra kona? Enkelt å greit, da minner du ham på det du sa uten å gi ham noe håp om å få pose å sekk....Stå på krava:)
Gjest Trolletrine Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 foreslår at du ignorerer hele mannen og meldingene fra han...
Gjest Gjestigjen Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Ikke svar.....ikke la ham få i pose og sekk, og ikke vær så dum at du gir ham det.
nissejenta Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Sier som de andre, ikke svar! Hvis han virkelig savner deg og ønsker å være sammen med deg, så går han fra kona si. Ikke svar, og vent og se hva som skjer...
Gjest Gjest_line_* Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Takk- jeg trenger det. det er vanskelig å stå imot ja, men jeg tror nok at samme hva jeg svarer så får han det nok som han vil - oppmerksomhet- tror jeg forblir taus ja. det er vel mest makt i taushet sier de erfarne -- hehe--
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Han vil ikke gå fra kona, jeg har sagt VELG- Og attpå til sender han melding om at han savner meg!!! Hufff... hva svarer jeg ham når mld *jeg savner deg* tikker inn? Noen forslag? Tydeligvis ikke mye nok, tenkte jeg jeg skulle svare, men den er kanskje for snill? Ikke vet jeg, blir sprø av dette.. Du kan la være å svare.
Gjest Simen Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Han vil ikke gå fra kona, jeg har sagt VELG- Og attpå til sender han melding om at han savner meg!!! Hufff... hva svarer jeg ham når mld *jeg savner deg* tikker inn? Noen forslag? Tydeligvis ikke mye nok, tenkte jeg jeg skulle svare, men den er kanskje for snill? Ikke vet jeg, blir sprø av dette.. Jeg ville svart "Jeg tror du egentlig savner en ryggrad...."
Gjest vsn Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Eller kanskje du skal dra på besøk til han. Han blir nok sikkert både overrasket og glad, siden han savner deg så mye
ceca Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Jeg ville svart "Jeg tror du egentlig savner en ryggrad...." den likte jeg !!
ceca Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Eller kanskje du skal dra på besøk til han. Han blir nok sikkert både overrasket og glad, siden han savner deg så mye og kan hende ender han opp med seperasjonpapirene og
Gjest Gjest_line_* Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Jeg ville svart "Jeg tror du egentlig savner en ryggrad...." dritbra- den skal jeg prøve
Gjest David John jr. Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Han vil ikke gå fra kona, jeg har sagt VELG- Og attpå til sender han melding om at han savner meg!!! Hufff... hva svarer jeg ham når mld *jeg savner deg* tikker inn? Noen forslag? Tydeligvis ikke mye nok, tenkte jeg jeg skulle svare, men den er kanskje for snill? Ikke vet jeg, blir sprø av dette.. :kaffe: Hvorfor i all verden roter du deg borti gifte menn, er det ikke nok single å velge blant???
Gjest Gjest_line_* Skrevet 9. juli 2007 #15 Skrevet 9. juli 2007 :kaffe: Hvorfor i all verden roter du deg borti gifte menn, er det ikke nok single å velge blant??? Jeg har ikke rotet meg bort i gifte menn, jeg har hele tiden sagt velg først jeg.. det er faktisk han som kommer til meg..
Gjest Eugene Onegin Skrevet 10. juli 2007 #17 Skrevet 10. juli 2007 jeg har aldri forstått poenget med og være utro. Det er da mer en nok og skuffe 1 kvinne i senga om gangen.
Rosalie Skrevet 10. juli 2007 #18 Skrevet 10. juli 2007 Du overser meldingene fra han, du svarer ikke hvis han ringer. Du overser han rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå