Gå til innhold

den utro mannen som ikke vil gi slipp på elskerinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Han vil ikke gå fra kona, jeg har sagt VELG- Og attpå til sender han melding om at han savner meg!!!

Hufff... hva svarer jeg ham når mld *jeg savner deg* tikker inn?

Noen forslag?

Tydeligvis ikke mye nok, tenkte jeg jeg skulle svare, men den er kanskje for snill?

Ikke vet jeg, blir sprø av dette..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Han vil ikke gå fra kona, jeg har sagt VELG- Og attpå til sender han melding om at han savner meg!!!

Noen forslag?

Tydeligvis ikke mye nok, tenkte jeg jeg skulle svare, men den er kanskje for snill?

Hva med å svare: Har du gått fra kona?

Enkelt å greit, da minner du ham på det du sa uten å gi ham noe håp om å få pose å sekk....Stå på krava:)

Gjest Trolletrine
Skrevet

foreslår at du ignorerer hele mannen og meldingene fra han...

Gjest Gjestigjen
Skrevet

Ikke svar.....ikke la ham få i pose og sekk, og ikke vær så dum at du gir ham det.

Skrevet

Sier som de andre, ikke svar! Hvis han virkelig savner deg og ønsker å være sammen med deg, så går han fra kona si. Ikke svar, og vent og se hva som skjer...

Gjest Gjest_line_*
Skrevet

Takk- jeg trenger det. det er vanskelig å stå imot ja, men jeg tror nok at samme hva jeg svarer så får han det nok som han vil - oppmerksomhet-

tror jeg forblir taus ja. det er vel mest makt i taushet sier de erfarne -- hehe--

Gjest Bellatrix
Skrevet

Noen forslag?

Du kan la være å svare.

Skrevet

Det beste er å ikke svare.

Gjest Simen
Skrevet

Noen forslag?

Jeg ville svart "Jeg tror du egentlig savner en ryggrad...."

:hallo:

Skrevet

Eller kanskje du skal dra på besøk til han. Han blir nok sikkert både overrasket og glad, siden han savner deg så mye :ler:

Skrevet

:ler:

den likte jeg !!

Skrevet
Eller kanskje du skal dra på besøk til han. Han blir nok sikkert både overrasket og glad, siden han savner deg så mye :ler:

og kan hende ender han opp med seperasjonpapirene og :ler:

Gjest Gjest_line_*
Skrevet

:ler: dritbra- den skal jeg prøve

Gjest David John jr.
Skrevet

Noen forslag?

:kaffe:

Hvorfor i all verden roter du deg borti gifte menn, er det ikke nok single å velge blant???

Gjest Gjest_line_*
Skrevet
:kaffe:

Hvorfor i all verden roter du deg borti gifte menn, er det ikke nok single å velge blant???

Jeg har ikke rotet meg bort i gifte menn, jeg har hele tiden sagt velg først jeg..

det er faktisk han som kommer til meg.. :sjenert:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg har aldri forstått poenget med og være utro. Det er da mer en nok og skuffe 1 kvinne i senga om gangen.

Skrevet

Du overser meldingene fra han, du svarer ikke hvis han ringer. Du overser han rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...