Gjest Brud på lørdag Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Ikke på grunn av bryllupet eller mannen eller noe, gleder meg jo kjempemasse til å gifte meg og til festen, men fordi jeg mistet faren min for 2 år siden og morfar for 1 år siden.. Pappa rakk ikke å fylle 44 år engang før han døde. Det har gått bra med meg helt frem til nå den siste uken før bryllupet, men så har jeg plutselig blitt så nedfor.. Tenker plutselig på dem hele tiden, og all musikken vi har funnet til spillelisten minner meg om dem.. tenker hele tiden: å den sangen likte pappa.. Pappa var veldig glad i musikk og vi hadde ganske lik musikksmak. Begynner å gråte av ingenting, pleier ikke være slik.. Har veldig liten familie også, så min bror på 23 år er faktisk den eldste mannlige fra min side som kommer.. Andre med lignende erfaringer?
Gjest Elfrida Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Det er kanskje på slike spesielle dager man merker best at man savner de som har gått bort. Det er jo ikke lenge siden du har mistet både far og morfar, så det er ikke rart at du kjenner det litt ekstra godt akkurat nå. Kanskje du kan prøve å tenke på hvor glade de ville vært for deg på en dag som bryllupsdagen din, og at de hadde villet at du skulle ha en fantastisk dag?
Majabeth Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har tenkt veldig mye på min søster som døde for 3 år siden. Tror det blir vanskelig å komme seg gjennom dagen uten at hun er i tankene. Men da får jeg heller bare gråte en skvett ekstra. Blir å skåle for alle de vi gjerne skulle hatt med oss, men som ikke er her lenger...
Gjest brud på lørdag Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Ja, får prøve å tenke slik.. Bare litt trist for både pappa og morfar var veldig sosiale av seg, de var slike som alle visste hvem var og alle likte..som gjorde endel ut av seg på en positiv måte. De hadde nok storkost seg i bryllupet mitt! Morfar har også alltid vært som en reservefar for meg, da mamma er enebarn og jeg og mine 2 søsken er han og mormors eneste barnebarn.. vi har vært naboene deres halve livet også. Men så har nå jeg en tro på at de som er gått bort følger med oss som er igjen da
Rainbow Brite Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 :klem: Faren din kommer til å se deg når du går nedover kirkegulvet, uansett hvor han er, og han kommer til å være så stolt av deg. Det er jeg helt sikker på. De vi elsker, og de som elsker oss, forlater oss aldri helt. Ta med deg faren din og morfaren din i hjertet ditt den dagen! Gråt alt du trenger. Både i dagene som kommer, og på selve dagen. Ikke bekymre deg for om det kommer til å prege hele dagen din, for den kommer til å være fylt av glede fra ende til annen. Lykke til, det finnes lite som er så nydelig som et lykkelig brudepar
Gjest brud på lørdag Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 :klem: Faren din kommer til å se deg når du går nedover kirkegulvet, uansett hvor han er, og han kommer til å være så stolt av deg. Det er jeg helt sikker på. De vi elsker, og de som elsker oss, forlater oss aldri helt. Ta med deg faren din og morfaren din i hjertet ditt den dagen! Gråt alt du trenger. Både i dagene som kommer, og på selve dagen. Ikke bekymre deg for om det kommer til å prege hele dagen din, for den kommer til å være fylt av glede fra ende til annen. Lykke til, det finnes lite som er så nydelig som et lykkelig brudepar Så nydelig skrevet Tror nok dagen kommer til å gå bra!
-Alvildebrud- Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Ha dem i hjertet ditt hele dagen, så får de se deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå