dwood333 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Han fyller 30 år om ikke så lenge,har vært samboere i nesten 2 år,men trenger virkelig råd å ideer til bursdags gaver:) tar alle ideer med STOOOR takk:)
Drua Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 En opplevelse som vil gi han gode minner! Noe han har drømt om å gjøre, f.eks å hoppe i fallskjerm eller ta flytime, rafting eller strikkhopp, osv osv... Eller overraske han med en romantisk ferietur.
Gjest -eline- Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Kjøp noe "ufornuftig", noe han ikke vil ta seg råd til å kjøpe selv, men som han ønsker seg :-D Jeg fikk med meg vennegjengen hans + familien hans i smug og kjøpte el-gitar m/utstyr i 30-årsgave til min kjære for etpar måneder siden. Var mye han sikkert trengte mer enn en el-gitar, men det var ingenting annet som han ønsket seg like mye! Han hadde ingen aning om hva jeg hadde stellt i stand og ble kjempeoverrasket (hadde laget overraskelsesparty også).
Gjest Gjest_Unni_* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Han fyller 30 år om ikke så lenge,har vært samboere i nesten 2 år,men trenger virkelig råd å ideer til bursdags gaver:) tar alle ideer med STOOOR takk:) Ka med å kjøpe noke i forbindelse med ei interesse eller hobby han har? Noko som viser han at du kjenner han! :rødme: Viss du gjer det då....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå