Gå til innhold

ANNE MONA !!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen jeg fikk så god hjelp av deg sist...

Kan du eller noen andre for den saks skyld hjelpe meg litt igjen....

Har så fryktelig lyst på en sånn nedtellingsklokke nederst i signaturen min, har sett at noen har sånn og jeg vil også ha....

Sånn som viser nøyaktig hvor lenge det er igjen til det eneste som står i hodet på meg for tiden.....

Tusen takk på forhånd.... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du å ha sånn klokke HER, i forumsignaturen din, eller på nettstedet deres?

Er det noen her på forumet som har nedtellinsgklokke eller har du sett det andre steder? Så vidt jeg vet så er det et lite script og jeg tror ikke man sånn uten videre kan legge til det, her? Eller kanskje man kan peke dit med HTML ... vis meg hvor du har sett det :)

Skrevet

Jess jeg skal bare finne den igjen....

8)

Skrevet

Det hadde jeg før, men finner ikke ut hvor jeg fant den. Nå har min hendelse vært, så jeg er på utkikk etter en "opptellingsklokke" - altså et telleverk som sier at nå er det så mange dager, timer siden hendelsen. Er det noen som vet hvor jeg finner en slik?

Skrevet

Jeg har et skript på hjemmesiden min som teller ned - hvis det var det du var ute etter Anitacath.

Skrevet

JA JA JA JA JA JA JA !!!!!!!!!!

Jeg vil skrekkelig gjerne ha det i signaturen min nederst her, en sånn greis som forteller nøyaktig hvor lenge det er igjen til jeg blir Frue!!!!

Kan du hjelpe meg...???

Skrevet

Jeg kan hvertfall hjelpe deg med scriptet. Aner ikke hvordan du kan få den i signaturen din, men den fungerer hvertfall på nettsider.

Du ser sikkert hvor du skal bytte ut datoen. Ellers kan jeg hjelpe.

Skrevet

Poca, kanskje det hadde vært en idé å legge til en lenke til hjemmesiden din også? :wink:

Skrevet
Poca' date=' kanskje det hadde vært en idé å legge til en lenke til hjemmesiden din også? :wink:[/quote']

Jo da, men hjemmesiden er ikke ferdig enda. Den ligger foreløpig kun lokalt her hos meg og venter på at jeg skal bli litt mer ferdig med den før jeg legger den ut. Ting tar tid...

Skrevet

Anitacath:

Det vil ikke fungere å legge scriptet jeg sendte deg rett i signaturen, for siganturen er kun 255 tegn, og scriptet er myyyyyeeee lenger. Dessuten er det ikke sikkert at KG tillater script her...

Da må du ev. lage en link eller noe i signaturen din til et sted scriptet ligger, men det kan kanskje noen andre mye bedre enn meg.

Skrevet

Jeg har sett ei jente som hadde det i signaturen sin på KG så jeg antar at det må være lov. Men jeg skjønner ingenting av hvor jeg skal putte inn mine egne tall,og heller ikke om jeg kan kutte ut noen deler av scriptet slik at det får plass på KG..

Jeg er komplett idiot på dette her men det hadde vært så gøy....

Skrevet

Du kan ikke kutte ut deler av scriptet jeg sendte, da virker det ikke.

Men mulig noen andre vet om noen andre løsninger enn å bruke java-script....

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...