Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Skal dit i morgen og lurer på om det er lov til å ta bilder der? Litt for flaut å ringe å spørre... Tusen takk for hjelpen
kathrine79 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Vet ikke hvordan det er på Kristins, men på Solgunns fikk jeg ta bilder av kjolen jeg kjøpte.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg fikk ikke lov til å ta bilder av kjolene på Kristins. Med den begrunnelse at jeg da kunne ta med bildet til en designer og få han til å lage samme kjole. Men du kan jo uansett ta med deg kamera og prøve?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg fikk ikke lov til å ta bilder av kjolene på Kristins. Med den begrunnelse at jeg da kunne ta med bildet til en designer og få han til å lage samme kjole. Men du kan jo uansett ta med deg kamera og prøve? Tusen takk for svar. Det var det jeg fryktet. Har vært på flere salonger og det virker som om det er det som er regelen. Skjønner ikke helt argumentet for godt som alle kjoler ligger på internett og på sidene til designer/forhandler så hvis man ville få en kopi så er det jo ikke noe problem. Jeg klarer ikke å bestemme meg der og da og vil gjerne ha muligheten til å sammenligne de kjolene som jeg liker best. Så hvis jeg hadde fått tatt et bilde å kikket på hjemme slik at jeg kunne ha sett på hvordan kjolen sitter på meg så er det langt mer sannsynlig at jeg kjøper akkurat den kjolen. Tar med kamera uansett og prøver, litt for stor avgjørelse til at jeg kan ta den nesten på impuls.
kathrine79 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Tusen takk for svar. Det var det jeg fryktet. Har vært på flere salonger og det virker som om det er det som er regelen. Skjønner ikke helt argumentet for godt som alle kjoler ligger på internett og på sidene til designer/forhandler så hvis man ville få en kopi så er det jo ikke noe problem. Jeg klarer ikke å bestemme meg der og da og vil gjerne ha muligheten til å sammenligne de kjolene som jeg liker best. Så hvis jeg hadde fått tatt et bilde å kikket på hjemme slik at jeg kunne ha sett på hvordan kjolen sitter på meg så er det langt mer sannsynlig at jeg kjøper akkurat den kjolen. Tar med kamera uansett og prøver, litt for stor avgjørelse til at jeg kan ta den nesten på impuls. Tror nok valget blir enkelt når du finner din kjole! Det føler du med en gang du får den på deg
Kath Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Du får ta bilde hod Kristins hvis du har kjøpt/bestilt kjolen!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Du får ta bilde hod Kristins hvis du har kjøpt/bestilt kjolen! Men da trenger man jo ikke noe bilde lengre.
kathrine79 Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Men da trenger man jo ikke noe bilde lengre. Jeg så MYE på bildene jeg tok før jeg fikk kjolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå