Gå til innhold

Bilde til kjøkken

Arwen

Anbefalte innlegg

Har en bar vegg på vårt nye kjøkken som jeg ikke kan ha hyller på. Tenkte å henge opp et stort bilde. Vil at det skal gå i blått/beige og at det skal ha noe med mat å gjøre (ikke et must) Noen som vet om noen slike motiver? Har vært på IKEA, men fant ingen ting som passet der.

Tar gjerne i mot linker til sider på internett med fine bilder eller plakater man kan bestille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du går til Foto.no finner du mange bilder av dyktige amatørfotografer. Finner du et bilde du liker der, kan du kontakte fotografen og høre om h*n er interressert i en handel. Jeg har en venninde som har fått tak i flotte bilder på den måten.

http://foto.no/bildekritikk/

Gå på SØK og legg inn for eksempel blå, beige, mat eller kjøkken som søkeord.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk :D

Har lurt på om jeg skal prøve å male noe selv også men. Er jo ikke akkurat kunstner da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er kunstner før de har prøvd.. Hvorfor ikke prøve? Det en har laget selv er jo ekstra spennende. Og det er ikke så mye som skal til før det blir utrolig flott.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat rullet :o ferdig kjøkkenbildet mitt. Kjøpte noen farger i blåtoner og en grå og rullet og rulllet til hele arket var dekket. (Rullen er en slags svamp) Så klipte jeg ut et hjerte i et A¤ ark og rullet 4 store beige hjerter midt på arket. Synes selv det ble ganske fint og kommer sansynligvis til å bruke det. Artig med noe man har laget selv. :D Likte effekten svampen ga. Virkelig enkel måte å få de riktige fargene på. Ikke akkurat ordentlig kunst, men det har vi nok av fra før. :wink:

(Beklager noe klønete forklaring.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat rullet :o ferdig kjøkkenbildet mitt. Kjøpte noen farger i blåtoner og en grå og rullet og rulllet til hele arket var dekket. (Rullen er en slags svamp) Så klipte jeg ut et hjerte i et A¤ ark og rullet 4 store beige hjerter midt på arket. Synes selv det ble ganske fint og kommer sansynligvis til å bruke det. Artig med noe man har laget selv. :D Likte effekten svampen ga. Virkelig enkel måte å få de riktige fargene på. Ikke akkurat ordentlig kunst, men det har vi nok av fra før. :wink:

(Beklager noe klønete forklaring.)

Hørtes stilig ut!!!! Du må legge ut bilde etterhvert når du får lånt dine foreldres digitalkamera:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gjøre, det ble ikke så stort som jeg hadde tenkt i første omgang, men ble ganske stilig ja. Stolt av meg selv som prøvde i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...